کد خبر: 6781
A
رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین خبر داد:

انتقال زائران بستری در بیمارستان های عراق به ایران

رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین با اشاره به ادامه فعالیت نیروهای کمیته بهداشت و درمان اربعین در عراق و مرزهای سه گانه، گفت: بیماران بستری در بیمارستان های عراق به سرعت به ایران منتقل می شوند.

انتقال زائران بستری در بیمارستان های عراق به ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، پیرحسین کولیوند با اشاره به ادامه فعالیت نیروهای کمیته بهداشت و درمان اربعین در عراق و مرزهای سه گانه، اظهار کرد: بیماران بستری در بیمارستان های عراق به سرعت به ایران منتقل می شوند.

او با اشاره به شلوغی بیمارستان های عراق، افزود: برای رسیدگی بهتر و بیشتر تمامی بیماران بستری در بیماررستان های عراق از طریق مرز مهران به کشور عزیزمان منتقل شده و در بیمارستان امام حسین(ع) شهر مهران یا در صورت نیاز در دیگر بیمارستان های ایلام بستری می شوند.

رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای انتقال این بیماران توسط اورژانس کشور اندیشیده شده و انتقال بیماران با هدف ارایه خدمات مطلوب و بهتر انجام می شود.

او با اشاره به خلوت شدن شهرهای کربلا و نجف و خروج زائران ایرانی از کشور عراق، گفت: تا زمانی که زائران ایرانی در کشور عراق حضور دارند کمیته بهداشت و درمان به این عزیزان خدمت دهی کرده و از انجام وظایف خود کوتاهی نخواهد کرد.

کولیوند تصریح کرد: با توجه به کاهش دما در شهرهای نجف و کربلا و همچنین کاهش دما در کشور اسلامی خودمان، لازم است که زوار عزیز نکات لازم برای حفظ سلامتی خود را مد نظر داشته باشند.

او افزود: به همه زائرانی که  در حال برگشت به کشور هستند توصیه می کنیم که در مسیر بازگشت عجله نکنند و نکات ایمنی مربوط به رعایت قوانین رانندگی را در نظر داشته باشند تا به سلامت به مقصد خود برسند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر