کد خبر: 71552
A

واکنش رئیس اداره ایدز وزارت بهداشت به ابتلای تعدادی از اهالی روستای چنارمحمودی به ویروس HIV/ اطلاعی از این موضوع ندارم!

رئیس اداره ایدز و بیماری‌های آمیزشی وزارت بهداشت در واکنش به ابتلای تعدادی از اهالی روستای چنارمحمودی به ویروس HIV گفت: من کسی نیستم که بر این مسئله صحه بگذارد.

واکنش رئیس اداره ایدز وزارت بهداشت به ابتلای تعدادی از اهالی روستای چنارمحمودی به ویروس HIV/  اطلاعی از این موضوع ندارم!

به گزارش دیده بان ایران؛ پروین افسر کازرونی (رئیس اداره ایدز و بیماری‌های آمیزشی وزارت بهداشت) در واکنش به خبر ابتلای تعدادی از اهالی روستای محمودی‌ چنار واقع در استان چهارمحال بختیاری به ویروس HIV گفت: بنده در چهارمحال بختیاری نیستم، بنابراین اطلاعی از این موضوع ندارم.

کازرونی در پاسخ به این سوال که چرا اداره ایدز و بیماری‌های آمیزشی وزارت بهداشت واکنشی به این خبر نشان نمی‌دهد؟ گفت: پاسخگوئی به این موضوع به عهده ما نیست. البته این که کسی بخاطر تست دیابت به ویروس اچ‌آی‌وی مبتلا شود، حرف نسنجیده‌ای است و افرادی که در ارتباط با اچ‌آی‌وی اطلاعات علمی دارند، می‌دانند که چنین چیزی اتفاق نمی‌افتد.

وی گفت: اینکه برای دیابت نمونه خون بگیرند، کسی را دچار ویروس اچ‌آی وی نمی‌کند. اداره ایدز هنوز اطلاعات دقیقی در این زمینه ندارد که آمار یا دلیل ابتلا را منتشر کند. من  در این زمینه صحبت نمی‌کنم. این یک مسئله اداری و اصولی است.

رئیس اداره ایدز و بیماری‌های آمیزشی وزارت بهداشت گفت: من کسی نیستم که بر این مسئله صحه بگذارد./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر