کد خبر: 74179
A

مهدی دائمی، عضو انجمن تولیدکنندگان صنایع شوینده،‌آرایشی و بهداشتی: تبادل افکار در ایران‌کازمتیکا، راهگشای صنعت است

مهدی دائمی مدیرعامل شرکت‌ تولیدکننده محصولات شوینده «مه‌شویان یزد» : ایران‌کازمتیکا را فرصتی مناسبی برای تبادل افکار بین تولیدکنندگان و مسئولان ذیربط دانست که می‌تواند برای حل مشکلات تولیدکننده راهگشا باشد. به گفته مهدی دائمی ، نمایشگاه می‌تواند در عرصه بازاریابی و فروش نیز به شرکت‌‌ها کمک کند تا بخشی از منابع مالی خود را بازگردانند که این برگشت سرمایه به رفع موانع بر سر راه تولید بیانجامد. همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌کازمتیکا (فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی، شوینده، سلولزی و صنایع وابسته) از ۳ تا ۵ دی‌ماه ۱۳۹۸ با ریاست دکتر محمدرضا شانه‌ساز و دبیری دکتر عبدالعظیم بهفر در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد

مهدی دائمی، عضو انجمن تولیدکنندگان صنایع شوینده،‌آرایشی و بهداشتی: تبادل افکار در ایران‌کازمتیکا، راهگشای صنعت است

به گزارش دیده بان ایران به نقل از ستاد خبری همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌کازمتیکا، به گفته مهدی دائمی  مدیرعامل شرکت‌ تولیدکننده محصولات شوینده «مه‌شویان یزد» ، مثل هر کسب و کار دیگری بعد از تحریم‌ها، نوسانات قیمت ارز، روی کار این شرکت نیز تاثیر داشته است. او مشکلات بانکی و محدودیت‌های واردات مواد اولیه را که یکی دیگر از نتایج شرایط تحریمی بوده، چالش دیگر شرکت های تولیدی محصولات شوینده  در دو سال اخیر عنوان کرد که از طرفی دیگر با پایین آمدن قدرت خرید مردم و کاهش میزان فروش کار را برای بسیاری از تولیدکنندگان سخت کرده است.

مهدی دائمی ایران‌کازمتیکا را فرصتی مناسبی برای تبادل افکار بین تولیدکنندگان و مسئولان ذیربط دانست که می‌تواند برای حل مشکلات تولیدکننده راهگشا باشد. به گفته مهدی دائمی  ، نمایشگاه می‌تواند در عرصه بازاریابی و فروش نیز به شرکت‌‌ها کمک کند تا بخشی از منابع مالی خود را بازگردانند که این برگشت سرمایه به رفع موانع بر سر راه تولید بیانجامد.

همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌کازمتیکا (فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی، شوینده، سلولزی و صنایع وابسته) از ۳ تا ۵ دی‌ماه ۱۳۹۸ با ریاست دکتر محمدرضا شانه‌ساز و دبیری دکتر عبدالعظیم بهفر در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر