کد خبر: 78254
A

معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت کشور: ۳۴مرکز بهداشتی و درمانی با مشارکت خیرین سلامت در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشوراز بهره برداری از 34 پروژه بهداشتی ودرمانی همزمان با دهه فجر در سراسر کشور خبر داد.

معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت کشور: ۳۴مرکز بهداشتی و درمانی با مشارکت خیرین سلامت در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد
سید محمد طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایت دیده بان ایران  با تبریک ایام‌ الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت همزمان با  چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی در سراسر کشور برگزار می‌کند.
وی افزود:۳۴  مرکز  بهداشتی و درمانی اعم از کلینیک تخصصی، مرکزجامع سلامت شهری و روستایی ،خانه بهداشت، پایگاه اورژانس ۱۱۵، مرکز فوریت‌های پزشکی جاده‌ای و آزمایشگاه  در دهه مبارک فجر در اقصی نقاط کشور به بهره  برداری می رسد. 
معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت با تقدیر از اقدامات خیرین و نیک اندیشان حوزه سلامت و دانشگاه‌های علوم پزشکی برای همکاری و مساعدت در زمینه نیاز سنجی مراکز درمانی ، بیان کرد: بازسازی و تعمیر بخش جراحی و اتاق سی سی یو و ساخت کلاس درس در بیمارستان رازی رشت از دیگر برنامه‌های مجمع خیرین سلامت است.
طباطبایی با بیان اینکه  انجام ویزیت رایگان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، توزیع بسته‌های غذایی بین بیماران نیازمند دارای سو تغذیه در استانها به ویژه در استان همدان در دهه فجر از سوی مجمع خیرین سلامت انجام می‌شود،تصریح کرد: برگزاری 6 همایش تجلیل از خیرین سلامت و برگزاری جشن انقلاب،عیادت از بیماران تحت پوشش در استان همدان، تامین نیازهای اداری مراکز بهداشتی، ملاقات با خیرین سلامت، دیدار با خانواده‌های شهدا ،ملاقات با ائمه جمعه و مسئولان و تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی(ره) از جمله برنامه‌های دیگر مجمع خیرین سلامت است.
وی با بیان اینکه بیش از ۲۰ کارگاه آموزشی در مساجد و مدارس استان‌های قزوین ،گیلان وهمدان در این ایام برگزار می شود، گفت:شورای مشارکت‌های زنان خیر سلامت در بسیاری از استانها فعال شده و امیدواریم با فعالیت شورای زنان خیر در تمام استان‌ها مشارکت را در این بخش افزایش دهیم چون نقش زنان درامر خیر بر هیچ کس پوشیده نیست، تعداد زیادی از خیرین از بانوان و زنان ایران اسلامی هستند.
معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت با بیان اینکه موضوع پیشگیری و پژوهش در دستور کار مجمع خیرین سلامت است،تصریح کرد: درخواست ما از خیرین این است که به مناطق کم برخوردار توجه ویژه ای داشته باشند.
وی با اشاره به سیل سیستان و بلوچستان و لزوم ورود خیرین سلامت و مردم نوع دوست برای کمک به هم وطنان دراین منطقه تصریح کرد: اخیراً در  کمک به  هموطنان سیل زده در سیستان و بلوچستان توفیقات خوبی بدست آمده و دو پروژه در مرکز درمانی در سیستان و بلوچستان و زاهدان در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.
طباطبایی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت بیش از 300 شعبه در سراسر کشور دارد که آماده دریافت کمک به بخش سلامت است،ادامه داد: هوطنان نوع دوست می‌توانند با مراجعه به این شعبات در امور خیر مشارکت کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر