کد خبر: 80946
A

آخرین آمار مبتلایان به کووید۱۹ در ایران؛ شمار کشته شدگان بر اثر کرونا به ۲۶۴۰ رسید/تعداد مبتلایان به ۳۸۳۰۹ نفر رسید / حال ۳۴۶۷ نفر وخیم است

دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت:از ظهر دیروز تا امروز ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،۲۹۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۳۸۳۰۹ مورد رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲۶۴۰نفر رسید.

آخرین آمار مبتلایان به کووید۱۹ در ایران؛ شمار کشته شدگان بر اثر کرونا به ۲۶۴۰ رسید/تعداد مبتلایان به  ۳۸۳۰۹ نفر رسید / حال ۳۴۶۷ نفر وخیم است
دیده بان ایران: دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت:از ظهر دیروز تا امروز ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،۲۹۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۳۸۳۰۹ مورد رسید.

خوشحالیم که تا کنون ۱۲۳۱ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲۶۴۰نفر رسید.

 

 ۳۴۶۷نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر