کد خبر: 82150
A

کرونا در ترکیه رکورد زد / ترکیه پس از آمریکا و اروپا بیشترین مبتلایان به کرونا را در جهان دارد/ بیشترین مبتلا به کرونا در خاورمیانه متعلق به ترکیه است

خبرگزاری رویترز، فخرالدین کوجا، وزیر بهداشت ترکیه اعلام کرد این کشور با بیش از ۸۶ هزار مورد مبتلا به ویروس کرونا بیشترین مورد ابتلا را پس از آمریکا واروپا دارد. در ۲۴ ساعت گذشته ۳ هزار و ۹۷۷ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ترکیه به ثبت رسید که در مجموع شمار کل مبتلایان به این بیماری را به ۸۶ هزار و ۳۰۶ نفر رساند. بدین ترتیب ترکیه از نظر میزان مبتلایان به ویروس کرونا از چین با ۸۲ هزار و ۷۳۵ نفر پیشی گرفت.

کرونا در ترکیه رکورد زد / ترکیه پس از آمریکا و اروپا بیشترین مبتلایان به کرونا را در جهان دارد/  بیشترین مبتلا به کرونا در خاورمیانه متعلق به ترکیه است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ به نقل از خبرگزاری رویترز، فخرالدین کوجا، وزیر بهداشت ترکیه اعلام کرد این کشور با بیش از ۸۶ هزار مورد مبتلا به ویروس کرونا بیشترین مورد ابتلا را پس از آمریکا واروپا دارد.

در ۲۴ ساعت گذشته ۳ هزار و ۹۷۷ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ترکیه به ثبت رسید که در مجموع شمار کل مبتلایان به این بیماری را به ۸۶ هزار و ۳۰۶ نفر رساند. بدین ترتیب ترکیه از نظر میزان مبتلایان به ویروس کرونا از چین با ۸۲ هزار و ۷۳۵ نفر پیشی گرفت.

در حال حاضر ترکیه پس از آمریکا و کشور‌های اروپایی بالاترین میزان ابتلا به ویروس کرونا را در جهان دارد. اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در ترکیه در دهم مارس به ثبت رسید. اما پس از آن شمار مبتلایان به این بیماری در ترکیه رو به افزایش گذاشت.

جدیدترین آمار‌ها درباره شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان تا صبح روز یکشنبه نشان می‌دهد، تاکنون دو میلیون و ۳۳۱ هزار و ۸۹۲ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و از این میان ۱۶۰ هزار و ۷۶۳ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان و انگلیس از کشور‌هایی هستند که پس از آمریکا بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در جهان را به خود اختصاص داده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر