کد خبر: 82367
A

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم: مردم خوب کشورمان تهدید کووید۱۹ و تحریم را به یک فرصت تبدیل کردند/ غربی ها در بحران کرونا حتی در تامین نیازهای اولیه مشکل داشتند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: غربی ها در بحران کرونا حتی در تامین نیازهای اولیه بهداشتی مردم با مشکل مواجه شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:  مردم خوب کشورمان تهدید کووید۱۹ و تحریم را به یک فرصت تبدیل کردند/ غربی ها در بحران کرونا حتی در تامین نیازهای اولیه مشکل داشتند

به گزارش دیده بان ایران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی، دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا ویروس در استان ،گفت: غربی ها در بحران کرونا حتی در تامین نیازهای اولیه بهداشتی مردم با مشکل مواجه شدند.


وی با تقدیر از از زحمات رسانه ها در راستای آگاه سازی مردم، افزود: نباید فراموش کنیم که ویروس کرونا تمام نشده و باز هم ممکن است پیک مجددی را شاهد باشیم و مراجعه حجم گسترده مردم در بیمارستان ها و اشغال تخت های بیمارستانی دیده شود.

وی تصریح کرد: همواره باید با مردم ارتباط درست برقرار کنیم و آگاهی رسانی های مقتضی انجام شود، اینکه چرا مردم باید قرنطینه باشند و یا اینکه چرا باید مسائل بهداشتی، فاصله گذاری و حفاظت فردی را رعایت کنند، که در این راستا باید اقناع افکار عمومی صورت گیرد. در این موارد رسانه های مجازی و غیرمجازی گام های بسیار خوبی برداشته و باز هم تقاضا کمک کنند.

قدیر اظهارکرد: مردم خوب کشورمان تهدید کووید۱۹ و تحریم را به یک فرصت تبدیل کردند، بطوریکه در تولید انواع لوازم بهداشتی، ضدعفونی و حفاظت فردی مشکلی در مملکت نداریم.

وی گفت: مقرر شد تا بیمارستان شهید بهشتی پذیرش جدید بیمار کرونایی نداشته باشد، تا بیماران غیرکرونایی نیز خدمات لازم را دریافت نمایند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر