کد خبر: 82906
A

نامه سر گشاده کارورزان دانشگاه علوم پزشکی زنجان درباره بدعهدی مسئولان بیمارستان آیت الله و دانشگاه علوم پزشکی زنجان/ در بحران کرونا حق شیفت ما علی رغم وعده ها افزایش پیدا نکرد

کارورزان دانشگاه علوم پزشکی زنجان در نامه ای خطاب به اعضای محترم هیأت امنای بیمارستان آیت الله موسوی و حضرت ولیعصر(عج) گلایه های خود را درباره عمل نشدن به وعده ها مطرح کردند.

نامه سر گشاده کارورزان دانشگاه علوم پزشکی زنجان درباره بدعهدی مسئولان بیمارستان 
 آیت الله و دانشگاه علوم پزشکی زنجان/ در بحران کرونا حق شیفت ما علی رغم وعده ها افزایش پیدا نکرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛   کارورزان دانشگاه علوم پزشکی زنجان  در نامه ای خطاب به اعضای محترم هیأت امنای بیمارستان آیت الله موسوی و حضرت ولیعصر(عج) گلایه های خود را درباره عمل نشدن به وعده ها مطرح کردند. 

 

پزشک سوگند یاد می کند تا به وظیفه و تکلیفی که به او واگذار شده، عمل کند. قاضی به لفظ جلاله، قسم یاد می کند تا در داوری بین مردم، عدالت را رعایت کند.و نوع انسان، بدون سوگند، با ایفای تعهد و عمل به قولش خلق شد و خداوند، پایبندی و عمل به وعده را در ذات بشر به امانت گذارده است.

همانطور که مستحضرید، با آغاز بحران شیوع کووید19، آحاد کادر درمانی از جمله پزشکان، پرستاران، کارورزان و.... برای مقابله با این بیماری دست به دست هم دادند و درمقابل این بحران و بیماری ایستادند تا از سلامت مردم محافظت نمایند.

سختی ها و فشارهای ناشی از فعالیت شبانه روزی و کم لطفی های برخی از اعضای کادر درمان و مسئولین را تحمل کرده و به جان خریدیم.

ولی آنچه غیرقابل قبول است، بد عهدی مسئولین بیمارستان و دانشگاه است ؛ کسانی که تمام تلاش خود را کردند تا با بکارگیری نیروی کارورزان و تحمیل شیفت های بیش از وظیفه به ایشان، خود را تلاشگر و متعهد معرفی کنند.

سه هفته قبل آقای دکتر سلطانی (معاون آموزشی بیمارستان آیت الله موسوی) و آقای دکتر قبادیان (معاون آموزشی بیمارستان حضرت ولیعصر) تعهد کردند، در قبال شیفت های اضافه ، کمک هزینه تحصیلی کارورزان را به سه برابر مقرر افزایش دهند. برخی از دوستان، به وعده ی مشارالیه، اطمینان کرده و علاوه بر کشیک های موظفی ، چند کشیک بیست و چهار ساعته اضافه نیز جهت پیشبرد حل بحران کرونا تقبل کردند. با وجود این که حقوق پرستاران عزیز در قبال شیفت های هشت ساعته موظفی،  پنجاه درصد افزایش یافته است، متأسفانه، مسئولین محترم ، به سهولت نسبت به کارورزان، خلف وعده کرده، ضمن چند روز تأخیر در پرداخت کمک هزینه تحصیلی، از افزایش مبلغ آن به کارورزان امتناع کردند.

اعضای محترم هیأت امنا، احتراما ،درخواست می شود اقدامات لازم جهت تحقق وعده  مذکور را مبذول فرمایید، تا اطمینان فی مابین باقی مانده و دست در دست هم، در حل بحران کرونا، تلاش کنیم.

 

                                                                                  

                                                                           پیشاپیش از بذل عنایات شما کمال تشکر را داریم

                                                                                 کارورزان دانشگاه علوم پزشکی زنجان

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر