کد خبر: 84731
A

شناسایی ۲ هزار و۲۶۹ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ مجموع جان باختگان به ۸ هزار و ۲۰۹نفر رسید

جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۶۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۲۷ مورد بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۶۹ هزار و ۴۲۵ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند

شناسایی ۲ هزار و۲۶۹ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ مجموع جان باختگان به ۸ هزار و ۲۰۹نفر رسید
به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۶۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۲۷ مورد بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۶۹ هزار و ۴۲۵ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۲۰۹ نفر رسید.خوشبختانه تا کنون ۱۳۲ هزار و ۳۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

 ۲۵۷۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون یک میلیون و ۶۰ هزار و ۱۲۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.وضعیت خوزستان همچنان قرمز است. استانهای هرمزگان و کرمانشاه در وضعیت هشدار قرار دارند.  در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ استان فاقد فوتی و ۶ استان فقط یک مورد فوتی بر اثر کووید۱۹ داشته اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر