کد خبر: 86537
A

چگونه یک ماهه کرونا را شکست دهیم؟

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اصل استفاده از ماسک ضریب بازتولید بیماری کرونا را کاهش می‌دهد و ظرف ۱۴ تا ۲۸ روز می‌توان از اپیدمی خارج شد.

چگونه یک ماهه کرونا را شکست دهیم؟

به گزارش دیده بان ایران، کیانوش جهان‌پور در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی با موضوع کرونا که در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: ویروس کرونا به‌عنوان یک سیلی منجر به هوشیاری بشر شده است.

 

وی ادامه داد: اگر در جهان پساکرونا بازنگری در توانمندی‌های بشر صورت گیرد، قطعاً حیات متفاوتی شکل خواهد گرفت.

 

جهان‌پور با تأکید بر اینکه روابط عمومی مستلزم جسارت‌هایی است، تاکید کرد: به مدت ۱۱۰ روز تقریباً آتش به اختیار در شرایط کرونا به‌عنوان توفیق الهی در خدمت مردم عزیز بودم.

 

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اظهار داشت: این پیام را خدمت مردم عزیز می‌رسانم که استفاده از ماسک و حتی استفاده از ماسک‌های خانگی قطعاً در کنترل بیماری کرونا مؤثر است.

 

وی با بیان اینکه به‌طور میانگین واکسن‌ها ۷۰ تا ۷۵ درصد مصونیت ایجاد می‌کنند، یادآور شد: با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستن دست‌ها تا ۹۵ درصد می‌توان از ابتلا به بیماری جلوگیری کرد و در واقع این خود یک واکسن است.

 

منبع: شورای عالی انقلاب فرهنگی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر