کد خبر: 87990
A

۲۱۲ فوتی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته/ ۳۸۱۹ بیمار در وضعیت شدید بیماری/ مجموع جان باختگان کرونا به ۱۶هزار نفر رسید/ سمنان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد بروز و فوتی کروناویروس در کشور طی شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

۲۱۲ فوتی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته/ ۳۸۱۹ بیمار در وضعیت شدید بیماری/ مجموع جان باختگان کرونا به ۱۶هزار نفر رسید/ سمنان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند

به گزارش دیده بان ایران؛ لاری گفت: از دیروز تا امروز ۶ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۴۳۶ نفر از آنها بستری شدند.

وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۹۳ هزار و ۶۰۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۵ هزار و ۹۱۲ نفر رسید.

به گفته لاری، خوشبختانه تا کنون ۲۵۵ هزار و ۱۴۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی همچنین افزود: ۳۸۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری ادامه داد: تا کنون دو میلیون و ۳۵۳ هزار و ۵۳۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم شست وشوی مداوم دست ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، گفت: همانند روزهای گذشته استانهای مازندران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی همچنین ادامه داد: استانهای تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر