کد خبر: 90350
A

آمار امروزِ کرونا، فوتی‌ها و مبتلایان/ ۱۰۱ بیمار دیگر جان خود را از دست دادند/ استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم همچنان در وضعیت قرمز

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و جانباختگان کرونا را اعلام کرد.

آمار امروزِ کرونا، فوتی‌ها و مبتلایان/ ۱۰۱ بیمار دیگر جان خود را از دست دادند/ استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم همچنان در وضعیت قرمز

به گزارش دیده بان ایران؛ سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۶۸۲ بیمار مبتلا به کروناویروس در کشور طی شبانه روز گذشته خبر داد.

دکتر لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۶۸۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۸۶ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۷۶ هزار و ۸۹۴ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۱ هزار و ۶۷۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون ۳۲۵ هزار و ۱۲۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی گفت: ۳۷۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری افزود: تا کنون سه میلیون و ۲۵۶ هزار و ۱۲۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی ادامه داد: همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر