کد خبر: 90364
A

تزریقات در محل

دارورسانی به بدن به کمک روش تزریق، یکی از متداول­ترین راه­های درمانی بیماری­های متعددی می­باشد. همه­ ی ما تابلوی تزریقات را در مطب­ ها و درمانگاه­ها دیده­ ایم. محلی که برای انجام تزریقات تعبیه شده است.

تزریقات در محل

به گزارش دیده بان ایران؛ دارورسانی به بدن به کمک روش تزریق، یکی از متداول­ترین راه­های درمانی بیماری­های متعددی می­باشد. همه­ ی ما تابلوی تزریقات را در مطب­ ها و درمانگاه­ها دیده­ ایم. محلی که برای انجام تزریقات تعبیه شده است.

در شرایط کنونی و ظهور بیماری کرونا، درمانگاه­ها و بیمارستان­ها مکان­های بالقوه برای حضور آلودگی­ها می­باشند. فردی که برای انجام تزریقات به این مکان­ها مراجعه کند، خود را در مسیر ابتلا به ویروس کرونایی که احتمال دارد در این مکان­ها باشد، قرار داده است.

این موضوع دلیل مناسبی برای انتخاب خدمات تزریقات در منزل توسط افراد بیمار و خانواده­ها می­باشد. علاوه بر موضوع ویروس کرونا، بسیاری از بیماران، به دلایل متفاوت توانایی حرکت کردن ندارند یا بیرون آمدن از خانه برایشان کار مشکلی می­باشد.

در چنین شرایطی تزریقات در محل راه مناسبی است تا بدون دردسر و سختی درمان فرد بیمار را انجام داد. این خدمات برای افراد عادی نیز قابل استفاده است. برای مثال خانواده­های گرامی می­توانند برای تزریق واکسن کودکان خود، از طریق خدمات تزریقات در منزل هوم کا کمک بگیرند.

مجموعه­ی خدمات مراقبتی و درمانی هوم کا، خدمات تزریقات در منزل را برای آسودگی و راحتی هر چه بیشتر بیماران و افرادی که توانایی حرکت ندارند ارائه می­دهد. علاوه بر این، خدماتی مانند واکسن آنفولانزا در منزل ، پزشک در منزل ، سرم در منزل و پرستار بیمار از دیگر خدماتی است که می­توانند در اختیار بیمار قرار گیرد.

 

مزایای انجام تزریقات در محل

بدون شک انجام تزریقات ضروری بوده و باید در اولین فرصت ممکن انجام شود. در بسیاری از بیماری­ها تزریق دارو اولین مرحله از درمان است. اما در بسیاری از اوقات، به دلیلی وقت کم یا دوری از مراکز درمانی، این موضوع مهم به تعویق می­افتد. تزریقات در محل، راحت­ترین راه ممکن برای انجام این کار مهم است. از مهمترین مزایای انجام تزریقات در محل موارد زیر می­باشند.

  • آرامش بیشتر بیمار در خانه و محل حضور خود
  • قرار نگرفتن بیمار در محیط­های آلوده
  • جلوگیری از اتلاف وقت در مسیر رفت و آمد
  • امکان بره­مندی از خدمات دیگر در صورت نیاز
  • انجام تزریقات بر اساس دستورالعمل­ها و با دقت بالا

موارد عنوان شده تنها بخشی از مزایای انجام تزریقات در منزل می­باشند. تمام این مزایا برای همه­ی گروه­های سنی صادق است. برای مثال کودکان که معمولا برای حضور در محیط­های درمانی مقاومت می­کنند، می­توانند از این خدمات استفاده کنند. از جمله دیگر گروه­های استفاده کننده از این خدمات و بهره­مندی از مزایای آن، سالمندانی هستند که توانایی حرکت کردن ندارند یا حضور در مکان­های درمانی برای آن­ها همراه استرس و نگرانی می­باشد. در حالت کلی استفاده از خدمات مجموعه­ی درمانی و مراقبتی هوم کا نیاز به داشتن شرایط خاص ندارد و همه­ی هموطنان تهرانی می­توانند از خدمات استفاده کنند.

مجموعه­ی خدمات درمانی و پرستاری هوم کا ارائه کننده­ی خدمات تزریقات در محل برای هموطنان گرامی نیازمند به این خدمات می­باشد. پرستاران این مجموعه تخصص مورد نیاز برای انجام هرگونه تزریقاتی را دارند.

 

نکات تزریقات در محل

برای داشتن تزریقات موفقیت­آمیز و ایمن می­بایست استانداردها و قوانین مربوط به این فرآیند از سوی مجموعه و پرستار انجام دهنده­ی خدمات، رعایت شوند. در صورتی که تزریقات در محل توسط فردی که تخصص لازم را ندارند انجام شود، علاوه بر اینکه نمی­تواند آن­گونه که شایسته است در بهبودی بیمار تاثیر مثبت داشته باشد، بلکه ممکن است عوارضی مانند عفونت، زخم و کبودی در پوست، خونریزی و تورم را به همراه داشته باشد.

ضد عفونی شدن تجهیزات و رعایت بهداشت در انجام فرآند تزریقات در منزل، نکته­ی مهم دیگری است که رعایت آن الزامی می­باشد. از جمله نکات بهداشتی که نیاز است از سوی پرستار انجام دهنده­ی تزریقات در منزل رعایت شوند عبارتند از:

  • استفاده­ی دائم از تجهیزات ضدعفونی کننده برای تمیز کردن تجهیزات
  • دور ریختن لوازم استفاده شده
  • استفاده از ماسک و دستکش
  • رعایت فاصله­ی مناسب از بیمار

پرستاری که برای انجام خدمات به محل حضور بیمار می­رسد، ملزم به رعایت نکات بهداشتی می­باشد و نباید در انجام خدمات شتاب­زده و با عجله عمل کند و دقت کار را پایین آورد.

مجموعه­ی خدمات درمانی و پرستاری هوم کا با تیم قوی درمانی و پرستاری خود، از جمله مهمترین و باتجربه­ترین مجموعه­های فعال در سطح شهر تهران می­باشد و حضور این افراد متخصص در مجموعه­ی هوم کا موجب حضور این مجموعه در بین بهترین­ها شده است.

 

انواع تزریقات در محل

تزریقات به مجموعه­ای از اقدام­ها گفته می­شود که هدف یکسان دارند. این درحالیست که بیشتر ما واژه­ی تزریقات را برای آمپول و پنی­سیلین به کار می­بریم.  انواع تزریقات در منزل شامل موارد زیر می­باشد:

  • تزریق عضلانی
  • تزریق داخل جلدی
  • تزریق زیر جلدی
  • سرم­تراپی
  • درمان­های آنتی­بیوتیک
  • واکسن

مجموعه­ی خدمات درمانی و مراقبتی هوم کا توانایی انجام تمام انواع تزریقات در منزل را دارد. تزریقات در منزل به دست افراد متخصص، موجب صرفه­جویی در زمان شده و برای بیماران ناتوان در حرکت، بسیار مناسب است.

پرستاران و پزشکان تیم­های تخصصی این مجموعه دوره­ها و آموزش­های آکادمیک و آزاد زیادی را برای کمک به بیماران عزیز گذرانده ­اند و در این راه می­توانند کمک بزرگی برای بهبودی بیماران عزیز باشند.

هزینه تزریقات در محل

هزینه­ی تزریقات در محل وابسته به نوع تزریقات و نحوه­ی ارائه­ی خدمات دارد. مجموعه­ی هوم کا مانند سایر خدمات خود، قیمت­های اعلامی خود را بنابر قیمت­های تصویب شده در وزارت بهداشت تعیین می­نماید. به همین جهت، بیشتر مردم عزیز توانایی پرداخت هزینه­ی تزریقات در محل را داشته و می­توانند از این خدمات استفاده کنند.

مجموعه­ی هوم کا در این راستا یکی از مقرون به صررفه­ترین خدمات تزریقات در منزل و محل مورد نظر را ارائه می­دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در مجموعه­ی هوم کا نماس بگیرید.

 

تزریقات در محل با مجموعه­ی هوم کا

جهت تجربه­ی تزریقات در محل با مجموعه­ی هوم کا، شما می­توانید با این مجموعه تماس گرفته و درخواست خدمات دهید. کارشناسان این مجموعه پرستار متخصص را در همان لحظه روانه­ی محل حضور شما می­کند. راه دیگر نیز ثبت سفارش در سایت www.homeca.ir می­باشد. 

پرستار متخصص پس از رسیدن به محل، با دقت و با توجه به استانداردها، تزریق را انجام می­دهد. اگر تزریق شامل سرم شود، پرستار منتظر می­ماند و پس از اتمام سرم و فرآیند تزریق سرم، محل را ترک می­نماید.  

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر