کد خبر: 92339
A

تولید واکسن پپتید کرونا در ژاپن

شرکت بیوتکنولوژی ژاپن اعلام کرد: تحقیق و تولید واکسن پپتید علیه ویروس کرونا را آغاز کرده و پرونده ثبت اختراع را به پایان رسانده است.شرکت OncoTherapy Science در بیانیه‌ای گفت: این واکسن می‌تواند در کنترل عفونت ویروس و سرکوب پیشرفت بیماری کووید-۱۹، بیماری تنفسی ناشی از ویروس کرونا موثر باشد

تولید واکسن پپتید کرونا در ژاپن

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بیماری ناشی از ویروس کروناویروس سارس-کووید-۱۹، مردم جهان را تحت تاثیر قرار داده به همین دلیل شرکت‌ها و موسسات تحقیقاتی در حال تولید واکسن‌های محافظتی هستند.

شرکت بیوتکنولوژی ژاپن اعلام کرد: تحقیق و تولید واکسن پپتید علیه ویروس کرونا را آغاز کرده و پرونده ثبت اختراع را به پایان رسانده است.شرکت OncoTherapy Science در بیانیه‌ای گفت: این واکسن می‌تواند در کنترل عفونت ویروس و سرکوب پیشرفت بیماری کووید-۱۹، بیماری تنفسی ناشی از ویروس کرونا موثر باشد.این شرکت در کاوازاکی، استان کاناگاوا مستقر است و در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده است.

این شرکت در حال تولید واکسن‌های پپتید سرطانی و ارائه خدمتی برای تجزیه‌وتحلیل پاسخ ایمنی مخصوص آنتی‌ژن است.لازم به ذکر است تا چند سال پیش، از تجزیه‌وتحلیل ویروس تا تایید واکسن، ۱۵ تا ۲۰ سال زمان لازم بود. فناوری‌های جدید و تجربه قبلی با پروژه‌های واکسن‌سازی علیه ویروس‌های مرتبط سرعت بسیار بالایی را ممکن می‌کند. این مورد با نتایج میان‌دوره‌ای که برخی از شرکت‌ها و گروه‌های تحقیقاتی برای پروژه‌های خود گزارش کردند، بیانگر این پیشرفت است. بسیاری از افراد قبلا آزمایش را با داوطلبان آغاز کردند و یا قصد دارند در ماه‌های آینده این کار را انجام دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر