کد خبر: 93339
A

تصویری که دنیا منتظر آن بود/ واکسن کرونای فایزر در حال تولید

تصویری که کل دنیا منتظر آنهاست: بعد از اینکه آخر هفته گذشته شرکت دارویی آمریکایی Pfizer اعلام کرد که تمام اطلاعات آزمایشات واکسن کرونا را در ماه نوامبر ارسال خواهد کرد، امروز (یکشنبه) اولین مستندات زنجیره تولید این شرکت آمریکایی-آلمانی منتشر شد.

تصویری که دنیا منتظر آن بود/ واکسن کرونای فایزر در حال تولید
به گزارش سایت دیده بان ایران بعد از اینکه شرکت داروسازی فایرز اعلام کرد در مراحل پیشرفته  است، اولین مستندات زنجیره تولید منتشر شد
 
-هدف: 100 میلیون دوز امسال 
 
تصاویری که کل دنیا منتظر آنهاست: بعد از اینکه آخر هفته گذشته شرکت دارویی آمریکایی Pfizer اعلام کرد که تمام اطلاعات آزمایشات واکسن کرونا را در ماه نوامبر ارسال خواهد کرد، امروز (یکشنبه) اولین مستندات زنجیره تولید این شرکت در بلژیک منتشر شد.

 

به گفته مقامات این شرکت، آزمایشات بالینی انجام شده توسط این شرکت در ماه های اخیر موفقیت آمیز تعریف شده و به عنوان ایمن برای سلامتی تعریف شده است.  در همان زمان، امید به غول دارویی این است که در تولید حدود 100 میلیون دوز واکسن تا پایان سال  و 1.3 میلیارد دیگر در سال 2021 موفق شود و طبق برنامه - هر فرد دو دوز واکسن دریافت خواهد کرد.

 

این شرکت به همراه غول دارویی آلمان Biontech حداقل چهار واکسن مختلف علیه ویروس تولید کرده است.  یکی از واکسن ها در مرحله آزمایش انبوه ۳۰۰۰۰ نفر است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر