کد خبر: 100134
A

آیت الله علوی بروجردی؛ به مظلومیت حضرت فاطمه (س) بیش از پیش افزودید

امیرحسین مصلی خطاب به آیت الله علوی بروجردی نوشت: آیا چنین رویه ای رویه پدربزرگتان حضرت آیت الله سید حسین طباطبایی بروجردی بود که شما خود را میراث دار ایشان میدانید؟ هر دین پژوه و متدینی میداند که خیر! آیا این اعمال شما باعث ضربه به بیت آیت الله بروجردی نمیشود؟

 آیت الله علوی بروجردی؛ به مظلومیت حضرت فاطمه (س) بیش از پیش افزودید

به گزارش دیده بان ایران؛ امیرحسین مصلی_روزنامه نگار در یادداشتی که در اختیار تحریریه دیده بان ایران قرار داد نوشت: طبق قوانین توهین به مراجع تقلید جرم است چراکه از جمله اهانت به مقدسات خوانده شده است؛ و حاشا که من روزنامه نگار بخواهم به عقیده و باوری جسارت کنم؛ اما طبق همین قوانین سوال و نقد از هر فرد و مقامی آزاد است، خاصه آنکه در دین رسمی کشور نیز جز ۱۴ معصوم معصوم دیگری نداریم.

حال روی صحبت من با حضرت آیت الله سید جواد علوی بروجردی است، از جمله فقها و مراجع مستقل قم؛ تصاویر حضور ایشان در میان خیل عزاداران ایام فاطمیه در شهر قم که از خیابان های شهر به سمت حرم حضرت معصومه حرکت میکردند آنهم بدون رعایت فاصله اجتماعی و جمعیتی که پشت سر ایشان عمدتا حتی ماسک هم نزده بودند مایه حیرت و تاسف این جانب به عنوان یکی از دوستاران آیت الله علوی بروجردی بود؛ خاصه آنکه طبق قوانین ستاد ملی کرونا برگزاری هر نوع تجمعی ممنوع است و به کرات تاکید شده عزاداری های ایام فاطمیه نیز به صورت مجازی برگزار شود؛ حتی یکی از بزرگترین مراجع در قید حیات ایران حضرت آیت الله وحید خراسانی هم که همگان از ارادتشان به حضرت فاطمه (س) خبر داریم هم مراسم عزاداری عمومی خود را لغو کردند؛ حال سوال اساسی این است که آیت الله بروجردی با حضور در چنین مراسمی آنهم بدون رعایت فاصله اجتماعی و موازین بهداشتی در بزنگاهی که کادر درمان کشور برای مقابله با کرونا با از جان گذشتگی ماه هاست که خواب و خوراک ندارند و ده ها شهید داده اند، چه چیز را میخواستند به جامعه ثابت کنند؟! آیا ایشان از دیگر مراجع تقلید بیشتر به حضرت فاطمه عشق میورزند؟ یا آنکه خود و حامیان خود را جدا از مردم ایران میدانند؟ 

در همین رابطه بخوانید:

رعایت پروتکل های بهداشتی در قم کم شده است

امیرآبادی فراهانی: پروتکل‌های بهداشتی در قم به شدت رعایت می‌شود

قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی خواستار عزل و محاکمه معاون وزیر بهداشت شد

پاسخ هر چه که باشد ایشان با این حرکت خود بزرگترین آسیب را نه تنها به اسلام و تشیع وارد کردند بلکه به مظلومیت حضرت فاطمه بیش از پیش اضافه کردند چراکه تمام این اعمال غیر دینی به پای دین و ایمان شما گذاشته خواهد شد! در برهه ای که نیروهای امنیتی و انتظامی و همچنین نهادهای ذیربط که زورشان به اعتراضا به حق کارگران و حاشیه نشینان مستضعف میرسد اما در مقابل قانون شکنی آشکارا و در روز روشن اقشار بعضا افراطی با انفعال سکوت میکنند؛ انتظار ما این بود که شما به عنوان یک روحانی سنتی و غیر وابسطه به حکومت در کنار اکثریت مردم باشید که از قضا از عاشقان حضرت فاطمه هم هستند اما فارغ از قوانین طبق روایات و احادیث و نص صریح قرآن جان دیگر انسان ها هم برایشان مهم است؛ و نه در کنار معدود افرادی که جان مردم را به بهانه اعتقاداتشان به خطر میندازند! آیا چنین رویه ای رویه پدربزرگتان حضرت آیت الله سید حسین طباطبایی بروجردی بود که شما خود را میراث دار ایشان میدانید؟ هر دین پژوه و متدینی میداند که خیر! آیا این اعمال شما باعث ضربه به بیت آیت الله بروجردی نمیشود؟ سخن را کوتاه میکنم؛ جناب آیت الله علوی بروجردی در خلوت خود به این موضوع بیندیشید که حضرت علی (ع) و فرزندانشان امام حسین و امام حسن پس از شهادت حضرت فاطمه (س) جای آنکه علیه دشمنان اهل بیت قیام کنند سکوت کردند تا خون مردم بیگناه ریخته نشود؛ اما شما به بهانه عزاداری برای حضرت فاطمه به جماعتی مشروعیت دادید که با شیوع بیماری کرونا در شهر قم و سرایت آن به دیگر نقاط کشور جان بسیاری از مردم بیگناه را به خطر خواهند انداخت.

والسلام.

21633f02-dcae-4cfe-9183-7182a5e17cbe

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر