کد خبر: 100191
A

زیباکلام:فائزه هاشمی رفسنجانی ، شایسته ریاست‌جمهوری است

زیبا کلام: حکایت آقای روحانی مانند مردی است که سالگرد ازدواجش است. همسرش به او می‌گوید من می‌دانم که تو پول نداری که کادو بخری ولی یک دوستت دارم هم نمی‌توانستی بگویی؟ آقای روحانی یک دوستت دارم هم نگفت.«من تصور می‌کنم او خودش را کاندیدای بالقوه رهبری برای سالهای بعد، ۱۰ سال بعد می‌داند.»

زیباکلام:فائزه هاشمی رفسنجانی ، شایسته ریاست‌جمهوری است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دکتر صادق زیباکلام، استاد دانشگاه تهران، در گفت‌وگویی به جنبه‌های مختلف انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ پرداخت. او معتقد است که انتخابات ۱۴۰۰ مرده‌ای است که به هیچ وجه زنده نمی‌شود. ۲۴ میلیونی که به روحانی رای دادند با جرثقیل هم پای صندوق نمی‌آیند.

بخشی‌هایی از مصاحبه زیبا کلام با انصاف نیوز در ذیل آمده است:

او در این مصاحبه با انتقاد از روحانی گفت: حکایت آقای روحانی مانند مردی است که سالگرد ازدواجش است. همسرش به او می‌گوید من می‌دانم که تو پول نداری که کادو بخری ولی یک دوستت دارم هم نمی‌توانستی بگویی؟آقای روحانی یک دوستت دارم هم نگفت.

به عقیده‌ی زیباکلام، «من تصور می‌کنم او خودش را کاندیدای بالقوه رهبری برای سالهای بعد، ۱۰ سال بعد می‌داند.» زیباکلام می‌گوید: ّبه نظرم اصلی‌ترین خواسته‌ی اصلاح‌طلبان باید دموکراسی و آزادی باشند.باید آزادی معرف اصلاح‌طلبان باشد. این شروع احیای جریان اصلاحات خواهد بود.

او گفت: قالیباف یا جلیلی رئیس جمهور بعدی ایران خواهد بود، دهقان و گزینه‌ی سپاهی به نظرم خیلی جدی نیست.

او درباره‌ی احمدی نژاد نیز گفت: اگر الان احمدی‌نژاد را رها کنید سفارت آمریکا را برای آنها آب و جارو می‌کند. او این اعتقاد را در سال ۸۴ نداشت.

زیباکلام همچنین گفت: اصولگرایان می‌گویند چرا من پاسخگوی‌ روحانی نیستم، مگر شما در این ۴۲ سال پاسخگوی مردم بودید؟

او درباره‌ی کاندیداتوری زنان گفت؛ من معتقدم که فائزه هاشمی شایسته‌ترین فرد (نگفتم زن یا مرد گفتم فرد) برای ریاست جمهوری است. منتها زن است و نمی‌تواند انتخاب شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر