کد خبر: 100213
A

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری:اصول گرایان باید زیر پرچم جامعتین در انتخابات شرکت کنند

«احمد کریمی اصفهانی»، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری: همه اصولگرایان باید زیر پرچم جامعتین به فعالیت های انتخاباتی خود ادامه بدهند و شورای وحدت و ائتلاف هم باید خود را با جامعتین هماهنگ کنند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری:اصول گرایان باید زیر پرچم جامعتین در انتخابات شرکت کنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «احمد کریمی اصفهانی»، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری، درباره اینکه برخی می گویند آیت الله مهدوی کنی تا روزهای آخر هم نتوانستند اصولگرایان را به وحدت برسانند گفت: افرادی که از اظهارات ناگفته مهدوی کنی سخن می گویند حتما از دیار باقی اطلاعات دارند اما من اطلاعی ندارم که ایشان از اصولگرایان ناراضی باشند.

او افزود: مهدوی کنی شخصیتی تکرار نشدنی برای کشور ما بود و برخلاف شعار که می‌گفتیم کشور ما پراز بهشتی هاست این چنین نیست. مهدوی کنی شاید از بسیاری گله داشت اما به این شکل که می گویند نبود.

کریمی اصفهانی اضافه کرد: همه اصولگرایان باید زیر پرچم جامعتین به فعالیت های انتخاباتی خود ادامه بدهند و شورای وحدت و ائتلاف هم باید خود را با جامعتین هماهنگ کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه در نهایت همه باید تحت امر رهبری عمل کنند، گفت: دقت کنید قبل از اینکه دانشمندان بگویند موش و خوک ازمایشگاهی برای واکسن های انگلیسی و امریکایی نیستند رهبری وارد کردن این واکسن ها را ممنوع اعلام کردند و این نشانه دور اندیشی رهبر انقلاب است.

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر