کد خبر: 100264
A

واکنش یک نماینده دیگر به سخنان امروز رئیس جمهور/ نجابت: با اصلاح ساختار بودجه پاسخ شما را می‌دهیم!

نماینده مردم شیراز در مجلس خطاب به «روحانی»، گفت: اگر تامین معیشت مردم برای شما اهمیت داشت! وضعیت کشور، اینگونه نبود، مجلس با اصلاح دقیق ساختار بودجه پاسخ شعارهای رئیس‌جمهور را می‌دهد.

واکنش یک نماینده دیگر به سخنان امروز رئیس جمهور/ نجابت: با اصلاح ساختار بودجه پاسخ شما را می‌دهیم!

به گزارش دیده بان ایران؛  روح الله نجابت در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: او امروز در جلسه هیئت دولت گفت «من هم بلدم شعار بدهم، اما مردم از من تامین معیشت می‌خواهند!».

وی خطاب به رئیس جمهور، افزود: آقای رئیس جمهور! اگر تامین معیشت مردم برای شما اهمیت داشت وضعیت کشور، بورس و بودجه ای که با کسری تراز عملیاتی فاجعه به مجلس دادید، این نبود.

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه شعار دادن شما برای مجلس موضوع تازه ای نیست، اما مجلس قصد پاسخ دادن به شما را ندارد، تصریح کرد: کمیسیون تلفیق با عمل و اصلاح دقیق ساختار بودجه با شما مواجه می شود، لطفا شعار ندهید.

نجابت اظهار داشت: روز گذشته سوال خوبی از وزیر امور خارجه در صحن علنی مجلس مطرح شد، اما مطابق گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، تاریخ سوال بنده قبل از این سوال کننده بود. از هیئت رئیسه انتظار می رود نسبت به سوالات و تقاضاهای نمایندگان امانتداری کند.

وی با بیان اینکه سوال بنده با امضای تعدادی از همکاران از وزیر امور خارجه همان موضوعی بود که روز گذشته در صحن علنی مطرح شد، گفت: اما با تدابیر اتخاذ شده در هیئت رئیسه، ترتیب به هم خورد و این موضوع مورد اعتراض بنده و برخی همکاران است./ مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر