کد خبر: 100274
A

سایت مشرق نیوز: «دیاکو حسینی» کارچاق‌کن‌ بایدن در دفتر کار روحانی است/ در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری اغتشاش علیه نظام آموزش داده می شود

این سایت نزدیک به محافل تندرو نوشت:مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری در دولت آقای روحانی به یک نهاد مشکوک تبدیل شده است که حرکاتی مثل "تئوریزاسیون اغتشاش میلیونی علیه نظام" نیز در آن دیده می‌شود.

سایت مشرق نیوز: «دیاکو حسینی» کارچاق‌کن‌ بایدن در دفتر کار روحانی است/ در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری اغتشاش علیه نظام آموزش داده می شود

به گزارش دیده بان ایران؛ وب سایت خبری مشرق نیوز نزدیک به محافل امنیتی نوشت: فردی به نام دیاکو حسینی که گفته می‌شود "مدیر برنامه مطالعات جهانی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری" است، طی 2 روز اخیر صحبت‌های عجیبی را پیرامون "جو بایدن" در رسانه‌های دولتی و اصلاح‌طلب ابراز کرده است.

مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری در دولت آقای روحانی به یک نهاد مشکوک تبدیل شده است که حرکاتی مثل "تئوریزاسیون اغتشاش میلیونی علیه نظام" نیز در آن دیده می‌شود.

فلذا شنیدن آنچه که در لسان آقای حسینی مورد اشاره قرار گرفته جای تعجب چندانی ندارد.

پر واضح است که صحبت‌های این فرد طی روزهای گذشته یک تقلای آشکار جهت خریدن زمان برای جو بایدن آمریکایی است تا بتواند پیش‌شرط صریح نظام اسلامی مبنی بر "لغو تمام تحریم‌ها برای بازگشت به برجام" را دور بزند و "بازی انتظار" را دوباره برای دولت ایران تکرار کند.

سفیدسازی جو بایدن و در حالت خوشبینانه "ندیدن دست چدنی در زیر دستکش مخملی" نیز بخش مصرّح اما در لفافه این اظهارات است که تأمل در آنها از سوی مردم و چشمان بیدار جامعه یک ضرورت است.

برخی محافل تحلیلی معتقدند جمع‌بندی این حرکات که در میمنه آنها شاهد به راه افتادن دوباره "بازی انتظار" و در میسره آن شاهد سیاه‌نمایی از وضعیت کشور، بازی روانی در بورس و فراخواندن مردم به اغتشاش هستیم؛ "فتنه اقتصادی" است و این تحرّکات قصد دارند گلابی موعود خود را نه از درخت برجام که از چاه ویل فتنه اقتصادی برچینند.

پیش از این، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه دولت آقای روحانی هم صحبت‌های تمجیدآمیزی پیرامون "جو بایدن" آمریکایی مطرح کرد که با توجه به تجربه تلخ "پیاده‌روی با جان کری"، از آقای ظریف بعید بود این حد از عبرت نگرفتن از درس‌های روزگار...

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر