کد خبر: 100323
A

همایش «شکایت جمهور» با هدف شکایت از حسن روحانی در قم برگزار شد/ کمیسیون اصل ۹۰ ادعا کرد: ۱۷۰ هزار نفر تاکنون از روحانی شکایت کرده اند/ تصاویـــر

همایش طرح ملی شکایت از رئیس جمهور با عنوان «شکایت جمهور» در مسجد سلمان فارسی قم برگزار شد.

همایش «شکایت جمهور» با هدف شکایت از حسن روحانی در قم برگزار شد/ کمیسیون اصل ۹۰ ادعا کرد: ۱۷۰ هزار نفر تاکنون از روحانی شکایت کرده اند/ تصاویـــر

به گزارش دیده بان ایران؛ همایش طرح ملی شکایت از رئیس جمهور با عنوان «شکایت جمهور» در مسجد سلمان فارسی قم برگزار شد.

 
در این برنامه که یک شنبه شب و با سخنرانی برخی از چهره های سیاسی از جمله نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در مسجد سلمان فارسی قم برگزار شد، تبیین ضرورت و فواید شکایت از رئیس جمهور به کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.


همچنین محورهای اصلی این شکایت، «ضربه جدّی به اشتغال، تولید و معیشت مردم»، «افزایش سرسام آور اجاره بها و قیمت مسکن»، «مدیریت ضعیف ارز دولتی، افزایش تعمّدی نرخ ارز و بی ارزش کردن پول ملی»، «خیانت به اعتماد مردم با کشاندن به بورس و کاهش دستوری ارزش سهام» و «اصرار بر واردات واکسن های مشکوک خارجی» عنوان شده است.


ادعا شده است که تاکنون بیش از 170 هزار نفر از مردم سراسر کشور این شکوائیه را برای پیگیری در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و ارجاع آن به قوه قضائیه امضا کرده اند.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی که در این همایش سخن می‌گفت به جریان تزویر و نفوذ از سوی برخی آقایان از ابتدای انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: این جریان چنین بیان می کند که روزیِ ما دست دشمنان خداست، لذا تلاش این جریان بر آن بوده تا با وعده های دروغ و عمل نکردن به این وعده ها، معیشت مردم را برای کنترل سیاسی آنان به گروگان بگیرد.

وی اضافه کرد: این جریان نفوذی، طرفداران رابطه با آمریکا هستند و کوشش می‌کنند تا با ایجاد نوعی هماهنگی در داخل و خارج از کشور، مسئله‌ای را دامن زده و در عین حال، خود را قهرمان حل آن مسئله جا بزنند.

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر