کد خبر: 100344
A

نیکزاد مدعی شد: به رفسنجان سفر کردم تا گره ای از مشکلات مردم باز کنیم

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به شهرستان رفسنجان، گفت: در این سفر یک روزه تلاش خواهیم کرد گره ای از مشکلات مردم محروم باز شود.

نیکزاد مدعی شد: به رفسنجان سفر کردم تا گره ای از مشکلات مردم باز کنیم

به گزارش دیده بان ایران؛ علی نیک زادثمرین نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی به همراه هیات متشکل از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات ارشد وزارتخانه ها صبح امروز (پنجشنبه، 2 بهمن ماه) وارد شهرستان رفسنجان شد.

نیکزاد در بدو ورود به این منطقه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفر یکروزه اش گفت: بنا به دعوت و پیگیری های حجت الاسلام جلالی طی ماه های اخیر به همراه آقایان خضریان عضو کمیسیون اصل 90 و موسوی رئیس فراکسیون مناطق محروم به رفسنجان سفر کردیم تا بتوانیم گره ای از مشکلات مردم باز کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیش از 90 درصد بودجه از سنوات گذشته تاکنون حتی در بودجه 1400 در مرکز متمرکز است و از 841 هزار میلیارد تومان بودجه مصوب شده بیش از 45 هزار میلیارد تومان بین استان ها توزیع نمی شود.

وی افزود: در این سفر نمایندگان دستگاه هایی مانند وزارت نیرو، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب و سایر دستگاه هایی که موضوع زیرساخت ها و طرح های هادی روستایی به آن ها مرتبط است حضور دارند.

نیکزاد خاطرنشان کرد: براین اساس امروز تلاش خواهیم کرد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی 5 الی 6 مشکل و گره را از شهرستان رفسنجان باز کنیم؛ معمولا ماهی یک بار نیز مصوبات چنین سفرهایی را با حضور مسئولان پیگیری می کنیم

منبع: خانه ملت

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • ناشناس

    در شهر آقای هاشمی اینقدر بی ادب هستند یاد ایشون نکردند... نیکزاد که هزاران مشکل مالی دارد

ارسال نظر