کد خبر: 100495
A

اسحاق جهانگیری: در پایانی‌ترین روزهای تحریم هستیم/ زمستان گذشت و روسیاهی‌اش برای آنانی ماند که با دولت همراهی نکردند

معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: این روزهای زمستانی تمام خواهد شد و ملت ایران روزهای خوبی در پیش خواهد داشت.

اسحاق جهانگیری: در پایانی‌ترین روزهای تحریم هستیم/ زمستان گذشت و روسیاهی‌اش برای آنانی ماند که با دولت همراهی نکردند

به گزارش دیده بان ایران؛ اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در بمباران مسائل منفی قرار داریم، اظهار کرد: از بیرون کشور سعی می‌شود همواره پمپاژ منفی نسبت به آینده کشور و دستاوردهای کشور انجام شود و از داخل کشور هم متاسفانه گاهی اوقات به دلیل بدسلیقگی نسبت به مسائل کشور تلاش می‌شود، فضای منفی ایجاد شود.

 

معاون اول رییس جمهوری ادامه داد: همین نمایشگاه برای کسانی که به آینده و توسعه و پیشرفت ایران فکر می‌کنند، کفایت می‌کند؛ کسانی که به آینده، پیشرفت و توسعه ایران فکر می‌کنند، ببینند که فرزندان ایران در زیر مجموعه شرکت‌های مرتبط با مهمترین بخش اقتصادی یعنی نفت، گاز و پتروشیمی چه کارهایی بزرگی انجام داده‌اند و چه کارهای بزرگتری را در دست اجرا دارند.

 

جهانگیری با یادآوری اینکه پس از تحریم بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار از درآمدهای ارزی ما کاهش یافت، تاکید کرد: اما وزارت نفت با اقدام‌های شجاعانه توانست رکورد صادرات نفت و فراورده‌های نفتی را بشکند به طوری که صادرات فراورده‌های نفتی بیش از چهار برابر افزایش یافته است.

 

وی تصریح کرد: زمستان تمام شد و روسیاهی آن می‌ماند برای کسانی که با دولت همراهی نکردند و چوب لای چرخ ما گذاشتند. این روزهای زمستانی تمام خواهد شد و ملت ایران روزهای خوبی در پیش خواهد داشت.

 

معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه ما در دوران تحریم صادرات نفت را داشتیم، اظهار کرد: در دی‌ماه سال جاری که همچنان دونالد ترامپ در مسند ریاست جمهوری بود، وزارت نفت با روش‌ها و اقدامات شجاعانه موفق شد به این رکورد در صادرات دست یابد و به بزرگترین رقم صادرات نفت خام، میعانات و فراورده‌های نفتی دست یافتیم.

 

جهانگیری با تاکید بر اینکه به اعتقاد من ما در پایانی‌ترین روزهای تحریم هستیم، تصریح کرد: روزهای خوشی برای هفته‌ها و ماه‌های آینده کشور می‌بینم. پس تاکید می‌کنم که زمستان تمام شد و رو سیاهی به کسانی ماند که به جای آنکه دولت را در مقابله با آمریکا کمک کنند با زبان و اقدام خود، چوب لای چرخ دولت گذاشتند و تلاش کردند یأس ایجاد کنند. به فضل الهی اما این روزهای زمستانی در حال پایان است و روزهای بهاری در پیش راه مردم ایران قرار دارد.

 

وی ادامه داد: آن کسی که آرزو داشت فروش نفت ایران را به صفر برساند باید بداند که در همین ماه‌های اخیر وزارت نفت رکوردهایی در تاریخ صادرات میعانات نفتی، نفت خام و فرآورده‌های نفتی برجای گذاشت که در تاریخ بی‌سابقه است.

 

ادامه دارد...

 

منبع: ایسنا 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر