کد خبر: 100499
A

مشرق نیوز: خاتمی دیکتاتور است

«محمود واعظی» رئیس دفتر رئیس جمهور در روزهای گذشته در واکنش به ادعای اصلاح‌طلبان که معتقدند در بدنه مدیریتی دولت روحانی نقش زیادی ندارند، گفت: «آنها با نگاهی به گذشته ببینند قبل از این دولت چه شرایطی داشتند و فعالیت‌های‌ آنها در چه حدی بود. این دولت همفکران آنها را در استانداری‌ها و سمت معاونت وزیر به کار گرفت و امروز به جای تشکر، طلبکار هم شدند و حرف‌های بی‌ربط می‌زنند و الان که زمان انتخابات شده در پی یک سری حرف‌های بی پایه و اساس هستند».

مشرق نیوز: خاتمی دیکتاتور است

به گزارش دیده بان ایران؛ وب سایت تحلیلی مشرق نیوز نزدیک به برخی نهادهای خاص در رابطه با اظهارات اخیر محمود واعظی که با واکنش اصلاح طلبان مواجه شد نوشت:

 در ماهها و هفته های اخیر، طیف تندرو اصلاح طلب به دفعات مدعی شده است که اصلاح طلبان نقشی در وضع موجود ندارند. این طیف مدعی است که به جهت نظارت استصوابی و در ادامه به دلیل گرایش روحانی به راست، اصلاح طلبان نتوانستند در قوه مجریه حضور پیدا کنند و به همین دلیل تصمیم دارند تا در انتخابات 1400 به شرط تجدیدنظر در نظارت استصوابی و حضور این طیف در عرصه اجرایی، به رفع مشکلات اقدام کنند. 

«محمود واعظی» رئیس دفتر رئیس جمهور در روزهای گذشته در واکنش به ادعای اصلاح‌طلبان که معتقدند در بدنه مدیریتی دولت روحانی نقش زیادی ندارند، گفت: «آنها با نگاهی به گذشته ببینند قبل از این دولت چه شرایطی داشتند و فعالیت‌های‌ آنها در چه حدی بود. این دولت همفکران آنها را در استانداری‌ها و سمت معاونت وزیر به کار گرفت و امروز به جای تشکر، طلبکار هم شدند و حرف‌های بی‌ربط می‌زنند و الان که زمان انتخابات شده در پی یک سری حرف‌های بی پایه و اساس هستند».

این سایت امنیتی در ادامه با انتشار گفت وگوی برخی فعلان اصلاح طلب مانند هادی غفاری، کواکبیان و رسول منتجب نیا و اشاره به نقش «سیدمحمد خاتمی» در بین جریان اصلاحات وتاثیر او در تصمیمات شورای عالی سیاستگذاریاصلاح طلبان می نویسد: 

خاتمی در سالهای 92 و 96 از حامیان جدی دولت روحانی بود. وی از نفرات اصلی در بستن لیست امید مجلس دهم و لیست امید شورای شهر پنجم نیز بوده است. اکنون زنگ حساب دولت روحانی است. در حال حاضر مردم از وضعیت اقتصادی راضی نیستند. عملکرد دولت در حوزه های مختلف از جمله مسکن، خودرو، مدیریت بازار ارز، بورس، مدیریت نقدینگی، دیپلماسی منطقه ای، برجام، رونق تولید و...قابل دفاع نیست. اما لیدر منزوی اصلاح طلبان بجای عذرخواهی از مردم و پذیرش نقش خود در ایجاد وضع موجود و تلاش برای جبران خسارت ها، یکروز مشغول کاسبی از حصر است و روز دیگر مشغول گعده های قبیله ای و حزبی...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر