کد خبر: 100540
A

رئیس مجلس، نایب رئیس و دستیار قالیباف هر ۲۷ روز یک بار با سفیر روسیه و هر ۴۰روز یک‌بار سفیر چین دیدار داشته اند

در ۲۴۳ روزی که از عمر مجلس گذشته، سفیر چین در تهران شش‌بار بار با مقام‌های مجلس دیدار کرده؛ یعنی تقریبا هر ۴۰روز یک‌بار.

 رئیس مجلس، نایب رئیس و دستیار قالیباف هر ۲۷ روز یک بار با سفیر روسیه و هر ۴۰روز یک‌بار سفیر چین دیدار داشته اند

به گزارش دیده بان ایران؛ ۲۴۳ روز که از شروع مجلس یازدهم گذشته است، سفیر روسیه ۹ دیدار رسمی با مقامات مجلس داشته؛ یعنی هر ۲۷روز یک‌بار.

طبق بررسی اخبار در خبرگزاری خانه ملت و ادعای مصطفی آرانی فعال رسانه ای؛ سفیر روسیه یک بار با رئیس مجلس(دوم تیر)؛ یک‌بار با قاضی‌زاده هاشمی، نایب‌رئیس مجلس و رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه (۱۱آبان) و هفت بار با حسین امیرعبداللهیان، دستیار قالیباف در امور بین‌الملل (۱۰، ۱۸، ۲۳ و ۲۹ آذر؛ ۱۹ شهریور؛ دوم مرداد و ۱۲خرداد) دیدار داشته است.

در همین ۲۴۳ روزی که از عمر مجلس گذشته، سفیر چین در تهران هم شش‌بار بار با مقام‌های مجلس دیدار کرده؛ یعنی تقریبا هر ۴۰روز یک‌بار.

به گزارش دیده بان ایران؛ سفیر چین در تهران یک‌بار رئیس‌مجلس (چهارم تیر)؛ یک‌بار با امیر آبادی فراهانی، عضو هیات‌ رئیسه مجلس و رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و چین (۲۵شهریور) و چهاربار با امیرعبداللهیان، دستیار قالیباف در امور بین‌الملل (۹، ۲۱ و ۲۵آذر، ۲۱آذر و ۲۵دی) ملاقات کرده است.

2

1

3

Capture

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر