کد خبر: 100718
A

طرح اعضای جبهه پایداری در مجلس برای بودجه ۱۴۰۰چیست؟

اعضای جبهه پایداری در مجلس به دنبال بودجه سه دوازدهم هستند. اگر بتوانند نقشه خود را عملی کنند؛ هر چند کشور دچار مشکلات عدیده اقتصادی خواهد شد. اما راه برای روی کار آمدن دولت انقلابی محیا می شود...

طرح اعضای جبهه پایداری در مجلس برای  بودجه ۱۴۰۰چیست؟

به گزارش دیده بان ایران؛ اگر نمایندگان مجلس بر تغییرات خود در بودجه اصرار کنند و دولت قصد عقب‌نشینی نداشته باشد، سرنوشت مهم‌ترین سند مالی سال آینده مملکت با مشکلات جدی مواجه خواهد شد. این شاید دقیقا همان نکته‌ای باشد که جبهه پایداری با عده و عده قابل‌توجه خود در پارلمان، دنبال آن است.

پیش از این امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، نایب‌رییس اول مجلس و یکی از چهره‌های اجرایی پایداری در پارلمان از مطالبه خود برای تصویب بودجه سه‌دوازدهم در مجلس گفته و علی ربیعی، سخنگوی دولت نیز از برخی تلاش‌ها برای تصویب بودجه سه‌دوازدهم در مجلس خبر داده و به انتقاد از آن پرداخته بود ولی شرایط کنونی به شکلی است که می‌توان پایداری‌ها را در یک قدمی بودجه سه‌دوازدهم متصور شد؛ البته مشروط به آنکه توصیه یا فرمانی از سوی نهادهای بالادستی به پاستور و بهارستان نرسد.

بزرگ‌ترین مزیت بودجه سه‌دوازدهم برای اصولگرایان، عبور از انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران است. پایداری‌ها عملا تلاش می‌کنند با بودجه‌ای سه ماهه، دولت روحانی را پشت سر بگذارند و سپس با رایزنی با دولتی-که مدت‌هاست در رویایش، روزها را شب کرده و تصور می‌کنند متعلق به اصولگرایان خواهد بود- بودجه‌ای را تصویب کنند که اهداف این جریان سیاسی را تمام و کمال دنبال می‌کند.

منبع: اعتماد

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر