کد خبر: 100748
A

حسن روحانی: از تمام قوا، نیروهای مسلح خواهش می کنم که بگذارید در این شش ماه ما کار کنیم/ می ترسم بعضی ها بخاطر حمایت از دولت تحت فشار قرار بگیرند

رئیس جمهوری گفت: در این کشور آنهایی که نسبت به دولت با لحن نادرست صحبت می کنند هم در رسانه ها برایشان آزادی بیان ملحوظ می شود و مصونیت هم دارند و مهر مصونیت پای حرف آنها زده می شود و حتی گاهی پشت پرده تشویق شان هم می کنند.

حسن روحانی: از تمام قوا، نیروهای مسلح خواهش می کنم که بگذارید در این شش ماه ما کار کنیم/ می ترسم بعضی ها بخاطر حمایت از دولت تحت فشار قرار بگیرند

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیات دولت با اشاره به موضوع احضار آذری جهرمی به قوه قضاییه گفت:  از تمام قوا، نیروهای مسلح، مردم و آنهایی که با دولت خوب نیستند و با دولت در رقابتند و یا با دولت قهرند خواهش می کنم که در این شش ماه بگذارید ما کار کنیم. وزیر ما وقت ندارد که بین سه قوه راه برود. از یک طرف در قوه مجریه کار کند. از یک طرف به کمیسیون های مجلس برود و از طرفی به قوه قضائیه احضار شود. کسانی که مسئولیت اجرایی دارند. باید به کارشان برسند و بگذارید کارهای نیمه تمام را انجام بدهیم و به سرانجام برسانیم.

رئیس قوه مجریه افزود: انتقاد که سر جای خود خیلی هم خوب و درست است، اما گاهی اوقات روح مردم آزار می بیند که می بینند در این کشور آنهایی که نسبت به دولت با لحن نادرست  صحبت می کنند هم در رسانه ها برایشان آزادی بیان ملحوظ می شود و مصونیت هم دارند و مهر مصونیت پای حرف آنها زده می شود و حتی گاهی پشت پرده تشویق شان هم می کنند.

وی اضافه کرد: از طرفی اگر کسی بخواهد به نفع دولت حرفی بزند باید در روزنامه یا تلویزیون و رادیویی باشد وگرنه تنهایی در خانه که آزادی بیان نیست، همان آدم حامی دولت آزادی بیان و مصونیتش معلوم نیست. من می ترسم بعضی ها حتی بخاطر حمایت از دولت تحت فشار قرار بگیرند. در حالی که ما یک مسیر و هدف داریم و همه باید دست به دست هم بدهیم.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر