کد خبر: 100751
A

کیهان: اصلاح طلبان برای سرباز راهور اشک تمساح می ریزند/ این جماعت سال 88 سربازان ناجا را آتش می زدند

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت: افکار عمومی نحوه برخورد مدعیان اطلاحات و اعتدال با ماجرای قتل همسر شهردار اسبق تهران را فراموش نکرده‌اند؛ تا آنجا پیش رفتند که بدترین نسبت‌ها را به مقتول دادند و او را مهدورالدم دانستند تا نشان دهند رفتار سیاسی و قبیله‌ای برای آنان از هر چیز دیگری مهم‌تر است، حتی خون انسان‌ها.

کیهان: اصلاح طلبان برای سرباز راهور اشک تمساح می ریزند/ این جماعت سال 88 سربازان ناجا را آتش می زدند

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان در گزارش یک شماره امروزش با اشاره به ماجرای هتاکی یک کارشناس مذهبی به رئیس جمهور و به دنبال آن سیلی نماینده سبزوار به یک سرباز وظیفه، در انتقادی عجیب از اصلاح طلبان نوشت: طی روزهای گذشته از بالا تا پایین دولتی‌ها و مدعیان اصلاحات به‌ویژه رسانه‌های زنجیره‌ای وارد میدان شدند و در کنار سیاسی‌کاری و تلاش برای مخدوش‌سازی رسانه ملی و مجلس یازدهم، بر «لزوم» عذرخواهی تأکید کردند. اما سؤال اساسی که مطرح می‌شود این است که چرا مسئولان دولت یازدهم که در روش و منش آنها که بارها با «اهانت» همراه بوده است تن به عذرخواهی نداده و حتی در مقاطعی طلبکار هم شده‌اند؟!

این روزنامه می نویسد: اصلاح‌طلبان که امروز تیتر زدند سیلی نماینده به سرباز راهور، «سیلیِ نظارت استصوابی شورای نگهبان به ملت» و «سیلی بر صورت قانون» است و «چه زود دست بزن پیدا کرده‌اند!» چرا در مورد مشابه (اهانت نماینده اصلاح‌طلب سابق سیستان به کارمند گمرک) در تیترهای خود نوشتند که «درازهی بهانه است اصل مجلس نشانه است!»
این‌گونه برخوردهای دوگانه و سیاسی با امور اخلاقی نشان می‌دهد اخلاق نیز برای عده‌ای نسبی است. افکار عمومی نحوه برخورد مدعیان اطلاحات و اعتدال با  ماجرای قتل همسر شهردار اسبق تهران را فراموش نکرده‌اند؛ تا آنجا پیش رفتند که بدترین نسبت‌ها را به مقتول دادند و او را مهدورالدم دانستند تا نشان دهند رفتار سیاسی و قبیله‌ای برای آنان از هر چیز دیگری مهم‌تر است، حتی خون انسان‌ها.
اشک تمساح این جماعت برای قانون‌شکنی و برخورد ناشایست با سرباز ناجا نیز فقط دورویی آنها را بیشتر برملا می‌کند.  فراموش نکرده‌ایم که با مأموران و سربازان ناجا در فتنه 88 چه کردند و حتی از آتش زدن آنان نیز نگذشتند و طی سال‌های اخیر نیز هربار مأموران خدوم و فداکار ناجا به وظایف قانونی خود در برخورد با منکرات اجتماعی اقدام کردند با حمله و هجمه این جماعت رو‌به‌رو شدند. ادعای حمایت از قانون و مأمور قانون لباسی است که بر تن این عده زار می‌زند!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر