کد خبر: 100827
A
در افتتاح طرح‌های ملی وزارت کشاورزی

روحانی: هیچ شبی در چند سال اخیر با خیال آسوده نخوابیدم / مردم از گرانی رنج می‌برند

رئیس‌جمهور گفت: جنگ اقتصادی چند سال گذشته کم نظیر بود و شبی در این سال‌ها نبود که با خیال آسوده بخوابم.

روحانی: هیچ شبی در چند سال اخیر با خیال آسوده نخوابیدم / مردم از گرانی رنج می‌برند

به گزارش دیده بان ایران؛ مراسم بهره‌برداری و افتتاح طرح‌های آب و خاک و منابع طبیعی وزارت جهاد کشاورزی در استان‌های اردبیل، خوزستان و گلستان صبح امروز(پنجشنبه) با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور برگزار شد.

روحانی در این مراسم پس از استماع گزارش وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در زمینه حدنگاری یا کاداستر هر کمکی لازم است را اعلام کنید، گفت: ما باید از زمین‌ها و و منابع طبیعی کشور به خوبی حراست کنیم.

وی افزود: حد نگاری بهترین راه برای حفاظت از منابع طبیعی است و با این کار می‌توانیم جلوی زمین خواری را بگیریم. این یک کار بزرگی برای مقابله با فساد است.

رئیس‌جمهور پس از استماع گزارش مسئولین خوزستان درخصوص افتتاح طرح های آبخیزداری در بیابان زایی در این استان، گفت: مردم خوزستان در چند سال اخیر گرفتار گرد و غبار و ریزگردها بودند و هنوز هم کم و بیش با آن مواجه هستند.

روحانی افزود: از یک طرف هورالعظیم و آبگیری آن بسیار می تواند تاثیرگذار باشد که البته تحقق پیداکرده است زیرا این هور به سمت خشک شدن می‌رفت. مقابله با بیان زایی از طریق درختکاری و سایر طرح ها کار بزرگ و خوبی است که در خوزستان انجام شده است.

وی تاکید کرد: هم آقای استاندار و هم آقای حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی در زمانی که مسئولیت داشتند این کار را انجام دادند. وقتی آقای حجتی اصرار داشتند از ورات جهاد کشاورزی بروند، به من می‌گفتند من حاضرم به خوزستان بروم و مسئولیت درختکاری در این استان را بپذیرم.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: ما باید پروژه های بیان زایی و کنترل ریزگردها را ادامه دهیم و تا مردم خوزستان فضای امنی را در این زمینه پیدا کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر