کد خبر: 100828
A

کیهان: روحانی خودش بهتر میداند که «آذری جهرمی» چرا احضار شده است

روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت: به‌ نظر می‌رسد علت اصلی این‌گونه اظهارات توام با عصبانیت، همین برخوردهای قاطع قضایی با مفسدان درون و نزدیک به دولت باشد.

کیهان: روحانی خودش بهتر میداند که «آذری جهرمی» چرا احضار شده است

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه کیهان در گزارش یک شماره امروزش درباره سخنان روز گذشته رئیس جمهور درباره احضار وزیر ارتباطات به قوه قضاییه نوشت: 

حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور در جلسه دیروز (چهارشنبه ۸ بهمن) هیئت دولت، در سخنانی توام با عصبانیت ضمن دفاع از عملکرد آذری جهرمی در حوزه ارتباطات و فضای مجازی، به احضار اخیر او به دادسرا واکنش نشان داد.
رئیس‌جمهور در این جلسه گفت: «نباید کسی را برای افزایش پهنای باند اینترنت محاکمه کرد، اگر قرار است کسی در این رابطه محاکمه شود، باید بنده را محاکمه کنند چرا که این اقدام به دستور شخص بنده انجام شده است. افزایش پهنای باند یعنی دیجیتال و شفاف شدن امور و این یعنی مبارزه با فساد؛ اگر قرار است کسی را بابت مبارزه با فساد محاکمه کنند باید بنده را محاکمه کنند، نه وزیر بنده را.».
روحانی که در هفته‌های اخیر، مکرر به مجلس شورای اسلامی و دستگاه قضائیه تاخته است، در جلسه دیروز نیز اظهار داشت: «بگذارید کارمان را بکنیم و کارهای نیمه‌تمام را تمام کنیم. وزیر ما همش در راهروی دو قوه نباشد! خواهش می‌کنم از همه قوا، از نظامیان، از مردم و از کسانی که با دولت بد هستند یا قهر هستند، بگذارید این ۶ ماه را کار کنیم و کارهای نیمه‌تمام را تمام کنیم.»
فارغ از اینکه شخص آقای روحانی بهتر از هرکسی می‌داند که آذری‌جهرمی برای چه موضوعاتی احضار شده و از سوی دیگر خود رئیس‌جمهور نیز بهتر می‌داند که ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند تا دولت ناکارآمد ایشان را تا پایان دوره تحمل کنند و البته به کار نیز وادار کنند اما به‌نظر می‌رسد عصبانیت روحانی بیش از هر چیز، به‌دلیل برخوردهای دستگاه قضایی با دولتمردان فعلی و سابق دولت راستگویان و درستکاران و نزدیکان آنان است که در روزهای اخیر احکام برخی از آنها اعلام شده است.
به‌ نظر می‌رسد علت اصلی این‌گونه اظهارات توام با عصبانیت، همین برخوردهای قاطع قضایی با مفسدان درون و نزدیک به دولت باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر