کد خبر: 100991
A

حجت‌الاسلام ابوترابی: آینده جهان اسلام را امام خامنه‌ای اداره می‌کند

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه هنوز با دولت اسلامی فاصله داریم، گفت: اگر دولت اسلامی شکل بگیرد و مدیریت در دست انسان‌هایی عالم و اهل ایمان و معرفت و تسلیم در برابر خدا باشد خواهید دید که رویداد بزرگی رخ خواهد داد.

حجت‌الاسلام ابوترابی: آینده جهان اسلام را امام خامنه‌ای اداره می‌کند

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران صبح امروز (یکشنبه ۱۲ بهمن) در مراسم گرامیداشت سالگرد ورود تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی که در جوار حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه نظام سیاسی برآمده از آموزه‌های وحیانی بر دو رکن رکین رهبری صالح و ملت و امت وفادار استوار است، گفت: بدون رهبری صالح و ملت وفادار و پیوند خورده با رهبری پیروزی بدست نمی آید و‌ موفقیت‌ها در این عالم مرهون این دو حقیقت است.

ابوترابی فرد با تاکید بر اینکه برای موفقیت این رهبر شناخت امت و فهم ملت و وفاداری ملت مهم است، گفت: اگر ملت رهبر صالح را شناختند و کنار آن ایستادند موفقیت قطعی است و موفقیت ملت ایران در این دو اصل اساسی است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه در ۱۲بهمن ۹۹پیام ملت اسلام یعنی عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین این است که آینده جهان اسلام را امت اسلام و رهبری امام خامنه‌ای اداره می‌کنند، گفت: امروز دنیای اسلام رهبری صالح خود را شناخته و اقتدار محور مقاومت و ایران و ملت اسلام برآمده از این حقیقت است و این ثمره گام برداشتن در راهی است که قرآن فراروی ما گذاشته است.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی و اندیشه دینی آراستگی به علم و معرفت و عمل مبتنی بر علم است، تصریح کرد: امام در طول عمرش سلوک مبتنی بر علم داشت و این ثمره تربیت دینی است.

ابوترابی فرد با اشاره به اینکه بعد از چهار دهه با دولت اسلامی فاصله داریم، گفت: قدم سوم انقلاب دولت اسلامی است و اگر دولت اسلامی شکل بگیرد و مدیریت در دست انسانهایی عالم و اهل ایمان و معرفت و تسلیم در برابر خدا باشد خواهید دیدکه رویداد بزرگی رخ خواهد داد.

وی افزود: هرکسی در هر موقعیتی از قدرت در این نظام باید شاکر باشد و شکر نعمت یعنی استفاده درست و صحیح از نعمت یعنی سوءاستفاده از قدرت ممنوع و حرام است و کسانی که سواستفاده کنند به امت اسلام خیانت می کنند.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر