کد خبر: 100993
A

جزییات جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس اعلام شد/ علیرضا بیگی: بودجه سال آینده را دو سقفی بسته‌ایم/ فروش نفت را هم کم کردیم

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: رئیس مجلس در نشست غیرعلنی مجلس عنوان کرد که ما در صحن مجلس چه کلیات لایحه بودجه را رد کنیم و چه تایید، مبنای کارمان منافع و مصالح مردم است.

جزییات جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس اعلام شد/ علیرضا بیگی: بودجه سال آینده را دو سقفی بسته‌ایم/ فروش نفت را هم کم کردیم

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه الیاس نادران رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 گفت که مبنای کار ما در مصوبات کمیسیون تلفیق تولید، اشتغال، محرومیت‌زدایی و رسیدن به محرومان است.

وی افزود: رئیس کمیسیون تلفیق اظهارنظر دولت درباره تفاوت نرخ ارز تعیین شده توسط کمیسیون تلفیق برای سال آینده با نرخ ارز واقعی را رد کرد و به دفاع از مصوبه کمیسیون تلفیق در این باره پرداخت.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نادران گفت که درآمد دولت از محل فروش نفت در سال آینده 17.3 میلیارد دلار است که 8 میلیارد دلار آن برای تأمین کالاهای اساسی تخصیص یافته و از معدلی که از مابقی درآمد دولت از محل فروش نفت گرفته می‌شود، قیمت 17 هزار و 500 تومان به ازای هر دلار حاصل می‌شود.

علیرضا بیگی خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1400 گفت که ما بودجه سال آینده را دو سقفی بسته‌ایم و فروش نفت را از 2.3 میلیون بشکه در روز به 1.5 بشکه در روز کاهش دادیم.

وی افزود: در جلسه امروز 10 نفر از نمایندگان نیز نقطه نظرات خود را در رابطه با بودجه سال آینده مطرح کردند و نسبت به تورم زا بودن این بودجه هشدار دادند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس نیز در این جلسه عنوان کرد که ما در صحن علنی مجلس چه کلیات بودجه را رد کنیم و چه تأیید، مبنای کارمان منافع و مصلحت مردم است و هر کاری که انجام دهیم بر این مبنا خواهد بود.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر