کد خبر: 101032
A

علیزاده: واعظی نمی تواند بگوید مجلس حق دخالت در بورس را ندارد

نماینده مردم سپیدان در مجلس خطاب به وزیر اقتصاد گفت: شما بابت اتفاقاتی که در بازار سرمایه رخ داده، مسئول هستید.

علیزاده: واعظی نمی تواند بگوید مجلس حق دخالت در بورس را ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ محسن علیزاده نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: شما بابت اتفاقاتی که در بازار سرمایه رخ داده، مسئول هستید.

وی افزود: آقای واعظی که می‌گوید مجلس در بورس دخالت نکند نیز مسئول است، چرا که ضلع اصلی این بازار که مردم هستند را فراموش کرده اید و این در حالی است که نمایندگان مجلس که مدافعان بحق و راستین آنها هستند، باید به این حوزه ورود کنند، بنابراین شما نمی توانید بگویید مجلس حق دخالت ندارد.

نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکر به رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: متاسفانه شما بی عدالتی را در توزیع منابع و عدم اجرای دقیق و صحیح توازن منطقه ای را از سرحد خود گذرانده اید و این موضوع در بودجه سال 1400 به وضوح قابل مشاهده بوده و لازم است که اصلاح شود.

وی در تذکری خطاب به وزیر نیرو تصریح کرد: آقای اردکانیان، بارها و بارها به شما از مشکلات کمّی و کیفی آب شرب در شهرستان های سپیدان و بیضاء گفتیم، جلساتی را نیز برگزار کردیم، اما تا امروز هیچ اتفاقی نیفتاده و تنها شاهد بی تدبیری شما در این موضوع هستیم.

علیزاده در تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: فریاد بازنشستگان تامین اجتماعی به دلیل اجرای ناقص قانون همسان سازی حقوق و دستمزدشان بلند شده، اما شما آن را نمی شنوید، بنابراین ما خواستار اجرای هر چه سریعتر این قانون به صورت کامل و بدون نقص هستیم.

وی در تذکر به وزیر کشور نیز خاطرنشان کرد: شما در سال گذشته برخی بخش ها را به شهرستان ارتقا دادید، اما تنها تابلوهای آنها تغییر کرده و هیچ گونه امکاناتی به آنها اضافه نشده است.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر