کد خبر: 101042
A

کنایه سعید نمکی به مینو محرز؟

مینو محرز تنها مسئولی نبود که نسبت به وارد کردن واکس روسی به کشور واکنش انتقادی نشان داد. چرا که روز گذشته حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هم به اعتماد آنلاین گفت: معلوم است که واکسن روسی نمی‌زنم.

کنایه سعید نمکی به مینو محرز؟

به گزارش دیده بان ایران؛ سعید نمکی، وزیر بهداشت امروز در ستاد منطقه‌ای مقابله با کرونا در شهر بم ضمن انتقاد از کسانی که به واکسن روسی گفت: «می‌گویند قرار است «واکسن نامرغوب وارد کنند و من آن را نمی‌زنم». این حرف‌ها چیست که می‌گویید و دل مردم را خالی می‌کنید. این چه خباثتی است. مگر بی‌غیرت شده‌ایم که برویم واکسن نامرغوب وارد کنیم. به‌خدا این حرف‌ها خیانت ملی است.»

گفتنی است روز گذشته مینو محرز در واکنش به واردات واکسن روسی به کشور به روزنامه جهان صنعت گفته بود: به عنوان یکی از اعضای کادر درمان واکسن روسی را تزریق نمی‌کنم.

انتقاد صریحی که واکنش کیانوش جهانپور را هم در پی داشت و خطاب به محرز گفت: جایگاهی برای تایید یا رد یک واکسن نداری!

با این وجود مینو محرز تنها مسئولی نبود که نسبت به وارد کردن واکس روسی به کشور واکنش انتقادی نشان داد. چرا که روز گذشته حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هم به اعتماد آنلاین گفت: معلوم است که واکسن روسی نمی‌زنم.

همه اینها در حالی است که ظهر امروز سازمان نظام پزشکی اعتبار واکسن کرونای روسی «اسپوتنیک‌وی» را رد کرد و در توضیح آن در بیانیه ای آورد: مسوولیت هر نوع واردات واکسن و تزریق آن با وزارت بهداشت است.

منبع: دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر