کد خبر: 101098
A

حاجی دلیگانی: گرانی‌های اخیر در بازار هیچ ربطی به حذف ارز ترجیحی ندارد

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: در نشست امروز اعضای هیات رئیسه با روسای کمیسیون های تخصصی مجلس حاضران در مجلس گرانی‌های اخیر در بازار را اقدامی سیاسی دانستند و عنوان کردند که این گرانی‌ها هیچ ربطی به حذف ارز ترجیحی ندارد و حذف ارز 4200 تومانی مربوط به سال آینده است.

حاجی دلیگانی: گرانی‌های اخیر در بازار هیچ ربطی به حذف ارز ترجیحی ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛  حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نشست اعضای هیأت رئیسه با رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس صبح امروز برگزار شد و در این جلسه لایحه بودجه سال 1400 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه حاضران بر این اعتقاد بودند که لایحه بودجه سال 1400، لایحه‌ای کاملا سیاسی است و رد و تأیید این لایحه در مجلس هر کدام تبعات منفی برای کشور به همراه دارد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: بعضی از حاضران در جلسه بر این اعتقاد بودند که اصلاحات صورت گرفته در لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق کافی نیست و باید اصلاحات بیشتری در این زمینه صورت می‌گرفت.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه رؤسای کمیسیون‌ها و اعضای هیأت رئیسه با اشاره به گرانی‌های اخیر در بازار، این گرانی‌ها را بلاوجه دانسته و بر این اعتقاد بودند که این گرانی‌ها اقدامی کاملا سیاسی است و هیچ ربطی به حذف ارز ترجیحی ندارد؛ چراکه حذف ارز ترجیحی مربوط به سال آینده است نه سال 99.

وی افزود: در این جلسه اعضا بر این اعتقاد بودند که باید جزئیات لایحه بودجه و همچنین اصلاحاتی که کمیسیون تلفیق در بودجه انجام داده باید به اطلاع مردم برسد تا مردم در جریان جزئیات کار قرار بگیرند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز رئیس مجلس عنوان کرد که اقدامات و حرکت خوبی در کمیسیون تلفیق در بررسی لایحه بودجه و همچنین انتظام بخشی به آن انجام شده است.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر