کد خبر: 101135
A

فرجه۳۰ دقیقه ای به شهروندان برای آغاز طرح منع تردد شبانه

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اعمال فرجه ۳۰ دقیقه ای در اجرای طرح منع تردد شبانه در تهران خبر داد و گفت: با هماهنگی ستاد ملی کرونا اجرای این طرح چند وقتی است که از ساعت ۹:۳۰ آغاز می شود.

فرجه۳۰ دقیقه ای به شهروندان برای آغاز طرح منع تردد شبانه

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار حسین رحیمی در پایان جلسه بررسی عملکرد طرح شهید سلیمانی در استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: تمامی اقدامات ما بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا انجام می شود. در همین راستا منع تردد شبانه از ساعت ۹ تا ۴ صبح اعمال می شود، اما با هماهنگی ستاد ملی زمان آغاز این طرح تا ساعت ۹:۳۰ به عنوان فرجه ای به شهروندان چند وقتی است که داده شده، چرا که در آخرین لحظات منتهی به آغازطرح منع تردد شبانه، ترافیک سنگینی ایجاد می شد.

به گفته سردار رحیمی، در این شرایط با ۳۰ دقیقه تاخیر این کار انجام می شود تا با همکاری شهروندان بتوانیم در راستای اجرای پروتکل ها عملکرد موفقی داشته باشیم. خوشبختانه نتیجه حاصل شده از تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا نیز تاثیرات خوبی در بر داشته است.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص ایجاد ترافیک های سنگین بعد از اعمال منع تردد شبانه در تهران گفت: هر چه به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم با آغاز خریدهای شب عید شاهد ترافیک بیشتری هستیم. البته ما هم برنامه ریزی ویژه ای انجام داده ایم و اعمال قانون کما کان پابرجاست.

وی در خصوص اعمال قانون پلیس درباره رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در سطح شهر گفت: آنچه که در سطح شهر تهران مشاهده می شود این است که وضع بهتر شده و شهروندان پروتکل ها را رعایت می کنند. پلیس نیز با تذکر و هشدار به پیش می رود، اما در مورد اعمال قانون برای افرادی که از ماسک استفاده نمی کنند استفاده از عکس به دلیل فراهم نشدن زیرساخت ها انجام نمی شود، البته برای خودروهای با بیش از یک نفر سرنشین اعمال قانون هیچ تغییری نکرده است.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر