کد خبر: 101141
A
دیده بان ایران:

مشرق نیوز: «کاملا هریس» همجنس باز است

این سایت نزدیک به محافل خاص نوشت: هرچند کاملا هریس در سال ۲۰۱۴ با داگلاس اِمهاف وکیل کالیفرنیایی ازدواج کرده‌است؛ اما شواهدی از گرایش‌های همجنس‌بازانه در وی وجود دارد.

مشرق نیوز: «کاملا هریس» همجنس باز است

به گزارش دیده بان ایران, سایت امنیتی مشرق نیوز با انتشار سلسله گزارش هایی درباره کابینه جوبایدن، در شماره امروز خود به سراغ معاون جو بایدن رفت و او را همجنسباز خواند.

مشرق نیوز نوشت: هرچند کاملاً هریس در سال ۲۰۱۴ با داگلاس اِمهاف وکیل کالیفرنیایی ازدواج کرده‌است؛ اما شواهدی از گرایش‌های همجنس‌بازانه در وی وجود دارد.

او پیش‌تر یک سیاست‌مدار زن همجنس‌باز سیاه‌پوست، کارین ژان‌پیر (Karine Jean-Pierre) را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود معرفی کرده بود.

جمهوری‌خواهان در اثنای رقابت‌های انتخاباتی در کنار سازمان مردم‌نهاد ملی ازدواج با استناد به فیلمی که کاملاً هریس در حال اجرای یک مراسم ازدواج همجنس‌بازی است (در جایگاه کشیش) اعلام کردند «ارزش‌های آمریکایی» در معرض خطر قرار گرفته است.

این سایت نزدیک به محافل خاص ادامه داد: هریس از اولین سیاستمدارانی است که از ازدواج همجنسگرایان حمایت کرد. بسیاری از همجنسگرایان، زمانی که باراک اوباما در سال ۲۰۱۲ حمایت خود از ازدواج همجنسگرایان را اعلام کرد آن را نقطهٔ عطفی دانستند. پس از او نیز کامالا هریس به رجزخوانی در این مورد پرداخت و در رقابت برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به عنوان نامزدی بود که توانست حمایت صریح از ازدواج همجنسگرایان را مطرح کند. این در حالی بود که برنی سندرز در دههٔ ۱۹۷۰ از حقوق همجنسگرایان حمایت کرد اما تا سال ۲۰۰۹ آن را مطرح نکرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر