کد خبر: 101158
A

محسن کوهکن: بنیه سختی کشیدن مردم بالا رفته است

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌گوید دغدغه و نگرانی اصلی سال‌های پیش رو خطر اغواگری نسل جوان و متخصص توسط غرب برای دوری از اصالت ایرانی و اسلامی و سوق دادن آنها به سمت مهاجرت با عناوین تحصیلی و گردشگری است.

محسن کوهکن: بنیه سختی کشیدن مردم بالا رفته است

به گزارش دیده بان ایران؛ اگرچه بسیاری از چهره‌های سیاسی در کشور تهدیدات نظامی و امنیتی و بعضاً اقتصادی را در یک دهه پیش روی کشور مهم می‌دانند، اما دغدغه‌ها و تهدیدات فرهنگی بزرگ‌ترین تهدید نظام جمهوری اسلامی از نگاه محسن کوهکن عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری است.

محسن کوهکن  درباره تهدیدات و فرصت‌های پیش روی جمهوری اسلامی در یک دهه آتی گفت: بزرگ‌ترین فرصت در دست ما تثبیتی است که نظام جمهوری اسلامی ایران به آن رسیده است.

او ادامه داد: ماهیت انقلاب ایستادگی بر اصولی است که فرصت‌ساز است؛ یعنی من تصور می‌کنم دنیای غرب و آمریکا بعد از چهار دهه به این نتیجه رسیده‌اند که با واقعیت «جمهوری اسلامی ایران» روبه‌رو هستند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری اضافه کرد: واقعیتی که به هیچ عنوان رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد، زیر بار حرف زور نمی‌رود، اجازه دخالت در امور خود را نمی‌دهد و سیاست خارجی‌اش را خودش تعیین می‌کند.

 

کوهکن با بیان این مطالب گفت: من تصور می‌کنم در دهه پیش رو قدرت‌های غرب و مشخصاً آمریکا می‌داندن با چه نظامی روبه‌رو هستند و به سمت دست برداشتن از دشمنی با آن گام برمی‌دارند. این فرصت به علت مقاومت و ایستادگی و تلاش حاصل شد چراکه بنیه ایستادگی ملت از لحاظ سختی کشیدن مردم بالا رفته است.

 

کوهکن درباره تهدیدات پیش روی نظام اسلامی در یک دهه آینده نیز گفت: دغدغه و نگرانی ما این است که نسل آینده که سررشته امور را به دست می‌گیرد با این تبلیغات گسترده غربی‌ها و اغواگری‌ها از طرق مختلف در فضای مجازی به بهانه ادامه تحصیل و گردشگری موفق شوند به اصالت ایرانی و اسلامی بودن نسل آتی آسیب برسانند.

 

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری صحبت‌های خود را چنین به پایان رساند: این دغدغه لزوماً به معنای موفقیت نیست بلکه نظام حاکمیت برای درست ساختن و درست تربیت کردن این نسل باید برنامه‌ریزی کند تا نسل پویا و مستقل و متدین، پیشرفت داشته باشد.

 

منبع: اعتمادانلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر