کد خبر: 101229
A

مجتبی ذالنوری: سفیر آلمان خودش پیگیر ملاقات با من بود/ در سفارت انگلیس دیدار نکردیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه برخی رسانه‌ها دیدارم با سفیر آلمان را تحریف کردند، گفت: اینکه گفتند این دیدار در سفارت انگلیس انجام‌شده ‌غیرواقعی است.

مجتبی ذالنوری: سفیر آلمان خودش پیگیر ملاقات با من بود/ در سفارت انگلیس دیدار نکردیم

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در دیدار جمعی از مدیران رسانه و فعالان فرهنگی استان اظهار داشت: برنامه دیدار با اقشار مختلف مردم و مراجعات عمومی مورد تأکید است و در این زمینه برنامه‌ریزی‌شده است.

وی افزود: روزانه 800 پیامک برای من می‌رسد و همچنین در فضای مجازی پیام‌های زیادی ارسال می‌شود که با توجه به حجم زیاد آن فرصت برای مطالعه و پاسخگویی نیست، گاهی روزانه 90 تماس بی‌پاسخ دارم و اگر بخواهم به همه تلفن‌ها جواب بدهم فرصت برای رسیدگی به کارهای دیگر وجود ندارد و تعمدی در عدم پاسخگویی نیست.

ذوالنور با اشاره به دیدارش با سفیر آلمان تصریح کرد: سفیر آلمان پیگیر بود که به ملاقات من بیاید و پس از چند هفته این دیدار انجام شد و حرف‌های خود را بیان کردم ولی متأسفانه برخی از اشخاص و کانال‌های خبری دروغ‌هایی درباره این دیدار گفتند و اینکه دیدار در سفارت انگلیس انجام‌شده که این سخنان غیرواقعی واقعاً جای تأسف است.

وی ادامه داد: گفته شد که ذوالنور صاحب شرکت است شخصی که این خبر را منتشر کرد چرا کارکردهای شرکت و فعال بودن آن اشاره نکرده چون شرکت صورت‌های مالی دارد ولی هیچ موردی ذکر نشد ولی متأسفانه تخریب صورت می‌گیرد و برخی از رسانه‌ها بازنشر کرده و این موضوع منصفانه نیست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اینکه مرا دوره کرده و در یک‌جهت بیندازند این‌گونه نیست بلکه تکلیف محور عمل می‌کنم، ممکن است حرف حقی بزنم که اصلاح‌طلبان از آن خوششان بیاید و ممکن است علیه جریان اصولگرا باشد ولی حرف حق باشد، من هیچ‌گاه در چارچوب‌های خشک جریانی مطلقاً خود را اسیر نمی‌کنم و اینکه به تکلیف برسم و کاری را انجام می‌دهم.

منبع: تسنیم

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر