کد خبر: 101311
A

کیهانِ فردا با چه رنگی منتشر می شود؟

با توجه به آنچه که امروز اتفاق افتاد بسیاری از مخاطبان و کسانی که پیگیر اخبار هستند منتظرند تا ببینند روزنامه کیهان با مدیریت حسین شریعتمداری فردا چه بهانه ای را در ارتباط با رد این طرح در مجلس یازدهم منتشر خواهد کرد.

کیهانِ فردا با چه رنگی منتشر می شود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ صبح امروز و پس از رای منفی نمایندگان مجلس انقلابی به طرح شفافیت آراء بسیاری از کاربران سخنان حجت السلام پناهیان را در انتقاد به مجلس دهم به اشتراک گذاشتند که در آن گفته بود: یکی از راه‌های استخفاف ملت این است که رأی مجلس را پنهان کنند! چرا اکثریت نمایندگان مجلس رأی می‌دهند به اینکه رأی نماینده‌ها نباید شفاف باشد؟ آیا ملت را خوار و بی‌مقدار می‌دانند؟ بعد هم برخی به‌صورت بسیار جاهلانه و احمقانه‌ای می‌گویند «مگر می‌خواهید تفتیش عقاید کنید؟! مگر شما در مجلس به عقاید رأی می‌دهید؟ شما بی‌خود می‌کنید بر اساس عقاید رأی بدهید. شما باید بر اساس کارِ کارشناسی رأی بدهید نه بر اساس عقاید!مردم باید بتوانند بر وکلای خودشان مسلط باشند. مردم باید بدانند که نماینده آنها به چه چیزی رأی داده و برای چه رأی داده است؟

روزنامه کیهان هم در همین رابطه با دفاع از اظهارات پناهیان و با انتقاد از کسانی که این اظهارات را توهین به مجلس خوانده بودند نوشت: مراسم عزاداری شب دهم محرم با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و مدیحه‌سرایی میثم مطیعی در هیئت میثاق با شهدا دانشگاه امام صادق(ع) دوشنبه ۱۸ شهریورماه برگزار شد، اما این سخنرانی واکنش‌های تندی از جانب گروهی از بهارستان نشین‌ها داشت. «جیغ بنفش» این طیف که ظاهرا عنوان وکالت مردم را به دوش می‌کشند تا آنجا رسید که برخی از آنان به توهین‌های بی‌شرمانه‌ای به پناهیان روی آوردند و او را «منبرنشین پاکتی»!، «لیاخوف زمانه»!، «عربده کش برای شفافیت»!، «ناآگاه و جاهل»! و... نامیدند.
سؤال این است که مگر حجت‌الاسلام پناهیان چه گفته که این حجم از توهین، ‌ترورشخصیت و وقاحت نسبت به او روا داشته شده است؟ چه چیزی این طیف را تا این حد آشفته و عصبانی کرده است؟
برای پی‌بردن به دلیل این عصبانیت شدید گروهی از نمایندگان مجلس باید سخنان پناهیان را مرور کنیم تا به دلیل روشن شدن آتش توپخانه‌ای که شخصیت یک منتقد را نشانه گرفته پی ببریم.

حال با توجه به آنچه که امروز اتفاق افتاد بسیاری از مخاطبان و کسانی که پیگیر اخبار هستند منتظرند تا ببینند روزنامه کیهان با مدیریت حسین شریعتمداری فردا چه بهانه ای را در ارتباط با رد این طرح در مجلس یازدهم منتشر خواهد کرد.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر