کد خبر: 101326
A

اولین جلسه بررسی پرونده عنابستانی در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برگزار شد

رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان برای بررسی پرونده علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار برگزار شد.

اولین جلسه بررسی پرونده عنابستانی در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برگزار شد

به گزارش دیده بان ایران؛ موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی گفت: نشست هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان برای بررسی پرونده علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس به خاطر درگیری با سرباز نیروی انتظامی برگزار شد.

او افزود: در این جلسه صحبت‌های نماینده سبزوار استماع شد و هیأت نظارت در جلسه بعدی خود که در روز دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، اظهارات فرمانده کل نیروی انتظامی را در این باره استماع و مستندات ناجا را نیز در این باره دریافت خواهد کرد.

رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اظهار داشت: پس از استماع صحبت‌های فرمانده کل ناجا و بررسی کل مستندات نیروی انتظامی در باره این موضوع هیأت نظارت در این باره تصمیم و نظر خود را اعلام خواهد کرد.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • ناشناس

    آقاي غضفنري آباد بيست روز است از اين ماجرا ي سيلي زدن نماينده به سربازميگذرد بفرماييد چكار كرديد ؟ گرچه ايمان دارند مردم ايران كاري نخواهيد كرد چون نون بهم ديگر به قرض مي دهيد شما هواي اورا داريد كه فردا او هم از اشتباهات شما چشم پوشي كند مخصوصا عنابستاني كه آدم پرسرصدايي هم هست ونمي خواهيد با سر شاخ شويد پس لطفا سكوت

ارسال نظر