کد خبر: 101469
A
دیده بان ایران تحرکات انتخاباتی تیم قالیباف را بررسی کرد؛

مرتضی طلایی سودای شهردار شدن را در سر دارد

در حالیکه تقریباً حضور محمدباقر قالیباف در انتخابات قطعی به نظر می رسد، اطرافیان او نیز با برگزاری جلسات هفتگی و هماهنگ در حال برنامه ریزی برای انتخاب نفراتِ مطیع(!) جهت بستن لیست انتخابات شورای شهر تهران می باشند.

مرتضی طلایی سودای شهردار شدن را در سر دارد

به گزارش دیده بان ایران؛ به فاصله چند ماه مانده تا رسیدن به فصل انتخابات، در حالیکه بسیاری از فعلان سیاسی و رسانه ها به دنبال شخصیت های مورد نظر خود جهت معرفی برای انتخابات 1400 هستند خبرهای رسیده به دیده بان ایران حاکی از این است که تیم محمدباقر قالیباف برای تصاحب دوباره شورای شهر تهران برنامه ی مدونی را در پیش گرفته و در حال برنامه ریزی برای حضور فعال در این دوره از انتخابات هستند.

در حالیکه تقریباً حضور محمدباقر قالیباف در انتخابات قطعی به نظر می رسد، اطرافیان او نیز با برگزاری جلسات هفتگی و هماهنگ در حال برنامه ریزی برای انتخاب نفراتِ مطیع(!) جهت بستن لیست انتخابات شورای شهر تهران می باشند. تا احتمالاً با مشکلاتی که هم اکنون قالیباف در خانه ملت با نمایندگان اعضای جبهه پایداری روبرو است مواجه نشوند.

در این بین برخی خبرهای رسیده حاکی از این است که تیم مدنظر در نظر دارد در صورت پیروزی در انتخابات شورای پیش رو «مرتضی طلایی» را به عنوان یکی از گزینه های شهرداری تهران معرفی کند و در این راستا هماهنگی های لازم در حال شکل گیری است.

این در حالی است که پیشتر برخی از اصولگرایان از «سردار سعید محمد» به عنوان یکی از گزینه های تصدی پست شهرداری تهران نام برده بودند اما شنیده ها حاکی از این است که فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء علاقه شدیدی به نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری دارد و برای رسیدن به پاستور در حال برنامه ریزی است.

آن‌طور که به سایت دیده‌بان ایران خبر رسیده است، به غیر از مرتضی طلایی، چهره‌هایی چون جواد شوشتری، رییس دفتر شهردار، علیرضا جاوید معاون عمرانی و شهردار منطقه یک و پژمان پشمچی‌زاده معاون شهرسازی شهرداری تهران در این تیم مذاکره کننده و یا تیم اجرایی قالیباف برای انتخابات شورای شهر ششم و شهرداری بعدی حضور دارند.

با توجه به انتشار لیست املاک نجومی توسط شهرداری و دستگاه های نظارتی و قرار  داشتن نام مرتضی طلایی و افراد وابسته به او در لیست؛ به نظر می رسد، مرتضی طلایی با مشکل تایید صلاحیت از سوی نهادهای نظارتی روبرو باشد. 

منبع: دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر