کد خبر: 101515
A
دیده بان ایران؛

با وجود حکم دو سال انفصال از خدمت! / سلمان خدادادی در «شستا» پُست گرفت؟!

برخی خبرهای رسیده به دیده بان ایران حاکی از این است که «سلمان خدادادی» نماینده جنجالی مجلس دهم به عنوان معاون اقتصادی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و عضو هیئت مدیره آن معرفی و انتخاب شده است.

با وجود حکم دو سال انفصال از خدمت! / سلمان خدادادی در «شستا» پُست گرفت؟!

برخی خبرهای رسیده به دیده بان ایران حاکی از این است که «سلمان خدادادی» نماینده جنجالی مجلس دهم به عنوان معاون اقتصادی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و عضو هیئت مدیره آن معرفی و انتخاب شده است.

به گزارش دیده بان ایران؛ هرچند درباره این انتصاب، خبری در رسانه ها منتشر نشده است و صراحتاً نمی توان آن را تایید کرد اما به نظر می رسد با توجه اخباری که اخیراً درباره انتصاب های این مجموعه اقتصادی بزرگ کشور در حال انتشار است، این انتصاب هم دور از ذهن نباشد.

اما نکته حائز اهمیت در این بین ماجرای محکومیت «سلمان خدادادی» در پرونده زهرا نویدپور است که این نماینده در حکمی که تابستان گذشته توسط دیوان عالی کشور منتشر شده به دو سال انفصال از خدمت و تحمل ۹۹ ضربه شلاق محکوم شده بود که با توجه به این حکم او نباید حکمی از مجموعه زیر نظر سازمان تامین اجتماعی دریافت می کرد.

خدادادی که سوابقی چون فرماندهی سپاه ملکان و معاونت اداره‌کل اطلاعات آذربایجان شرقی و ریاست اداره اطلاعات اردبیل دارد، از دوره پنجم مجلس شورای اسلامی، جز یک دوره، نماینده ملکان در مجلس بود.

پرونده قضایی خدادادی مربوط می‌شود به زهرا نویدپور، از مراجعان به دفتر او، که علیه وی به اتهام «تجاوز و آزار جنسی» شکایت کرد و با انتشار فایل‌های صوتی در فضای مجازی تلاش کرد ثابت کند این نماینده مجلس از او سوءاستفاده کرده است.

گفته شده است که فرد نامبرده در مجلس هفتم نیز به اتهام «آزار و تجاوز جنسی» به دو زن چند روز بازداشت شده بود.

 

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر