کد خبر: 10152
A
یحیی آل اسحاق در گفت و گو با دیده بان ایران:

جبهه انقلاب اسلامی رقیب احزاب نیست / نه اصول گرا هستیم و نه اصلاح طلب

آل اسحاق: تشکیل این جبهه فقط برای روزهای انتخابات نیست و تنها یکی از وظایف آن فعالیت در روزهای انتخابات سال آینده خواهد بود. این جبهه به هیچ عنوان قصد جایگزینی یا مقابله با گروه و حزبی را ندارد بلکه برای کمک به کشور و مردم تشکیل شده است.

جبهه انقلاب اسلامی رقیب احزاب نیست / نه اصول گرا هستیم و نه اصلاح طلب

یحیی آل اسحاق عضو " جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی " در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی دیده‌بان ایران، درباره‌ شاخصه‌ی انتخاب افراد برای عضویت در " جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی"، بیان کرد: وضعیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی حال حاضر ایران وضعیت مطلوب و قابل قبولی نیست. دغدغه و هدف اصلی بنده و دیگر اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، سامان دادن به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است، بنابراین مهم‌ترین شاخصه‌ی انتخاب این افراد برای تشکیل این جبهه، تجربه داشتن و حرفه‌ای بودن این افراد است. 

وی درخصوص معیارهای دیگر انتخاب اعضای " جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی " تشریح کرد: سعی ما بر این بوده است که بدون ایجاد محدودیت حزبی، افرادی را انتخاب کنیم که تصمیم گیری‌ها و تفکرات آنان بر مبنای ارزش‌ها و اصول انقلاب و اسلام باشد و همچنین به مبانی ولایت فقیه اعتقاد داشته باشند. 

آل اسحاق افزود: طبق بررسی‌های انجام شده، مشخص شد، بسیاری از افراد باتجربه، حرفه‌ای و انقلابی در محدودیت اصولگرا و اصلاح طلب قرار گرفتند. سعی ما بر این بوده است که در گزینش و انتخاب افراد این جبهه، نگاه فرا‌جناحی به افراد داشته باشیم؛ نه نگاه تنگ نظرانه و جناحی. 

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص تفاوت تشکیلات و ائتلافات قبلی اصولگرایان با این جبهه نیز، اظهار کرد: تشکلاتی مانند جبهه‌ی پایداری، جبهه‌ی یکتا و... پیش از این تلاش‌های بسیار خوبی در زمینه‌ی توسعه و پیشرفت فضای سیاسی و اقتصادی کشور انجام دادند؛ اما هر کدام از این جبهه‌ها از زاویه دید محدود و قسمتی خودشان این کار را کردند. تشکلات نامبرده یک هندسه‌ای را برای خود تعریف کردند و به کسانی که در آن هندسه و تعریف نبودند، نه گفتند. 

وی تاکید کرد: اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی قطعا در آینده افزایش پیدا خواهند کرد و محدود به این ده نفر نخواهد بود. 

آل اسحاق درباره اقدامات و تصمیمات جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات سال نود و شش گفت: تشکیل این جبهه فقط برای روزهای انتخابات نیست و تنها یکی از وظایف آن فعالیت در روزهای انتخابات سال آینده خواهد بود. این جبهه به هیچ عنوان قصد جایگزینی یا مقابله با گروه و حزبی را ندارد بلکه برای کمک به کشور و مردم تشکیل شده است.

گفت و گو از مهدی نوروزی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر