کد خبر: 101532
A

نماینده مجلس: سران قوا متوجه باشند اختلاف رمز سقوط است

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گفت: راهزنان فکر، عقیده و آگاهی آمدند تا امید و نگاه خوشبینانه به آینده را از ما بگیرند و نظام را به رکود و خاموشی دچار سازند. سران قوا متوجه باشند وحدت رمز پیروزی و اختلاف رمز سقوط است.

نماینده مجلس: سران قوا متوجه باشند اختلاف رمز سقوط است

به گزارش دیده بان ایران؛  علی آذری در نشست علنی امروز (یک‌شنبه، 19 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود گفت: در روزهایی که بهار به سرنوشت زمستانی زمین فکر می‌کرد منتظر مردی بودیم که شب‌مان را به روشنایی برساند آن روز تمام نگاه‌های دنیا به فرودگاه مهرآباد ختم می‌شد و انگار دنیا می‌خواست دوباره متولد شود، قدم که بر پله‌های آمدن گذاشتی پرواز بر شانه‌های ما نشست تا ما بهار را ببینیم و زمستان را فراموش کنیم.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی افزود: کسی آمد که چشم‌هایش روشنی دلهایمان بود و امروز دهه‌ی فجر آمد و ایام الله محقق شد، سلام بر دلاورانی که قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم، سلام بر مجاهدانی که به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم، سلامی از اعماق دل بر شهدای خطه پاک قوچان و فاروج، شهید والا مقام سرلشکر یوسف کلاهدوز قوچانی، بابای جبهه‌های جنگ شهید بابا محمد رستمی، سردار شهید محمد علی عباسی مایوان، شهید سید عباس موسوی قوچانی یار و یاور مقام معظم رهبری.

وی اظهار کرد: آنقدر که نداشته‌هایمان را به رخ‌مان کشیدند، داشته‌هایمان را فراموش کردیم و یادمان رفته که یک درصد جمعیت دنیا را داریم و بیش از 7 درصد منابع دنیا دراختیار ما است، یادمان رفته که مدیرت‌های جهادی الهام گرفته از ایمان اسلامی و اعتقاد به اصل ما می‌توانیم ایران را به عزت و پیشرفت در همه عرصه‌ها برسانیم، بوده است.

آذری خاطرنشان کرد: رهزنان فکر، عقیده و آگاهی آمدند تا امید و نگاه خوشبینانه به آینده را از ما بگیرند و نظام را به رکود و خاموشی دچار سازند.سران قوا متوجه باشند وحدت رمز پیروزی و اختلاف رمز سقوط است، امروز معاندین نظام برای سرکوبی حق هم هدف و هم قالب حرکتشان را هماهنگ کردند آنها به تاسی از تمام فعالیت‌هایی که از گذشته خود ثابت کردند که همچنان پایبند و متعهد به خصومت همیشگی علیه جبهه حق هستند.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما به آمریکا و غرب می‌گوییم با مکر، فتنه و فریب خود را دلسوز ما جلوه ندهید اگر دلسوز هستید فقط دست از سر ما بردارید و کاری به کاری به کار ما نداشته باشید زیرا ما می‌شویم سراسر توسعه و پیشرفت، هرچند که امروز نیز در زیر سایه تحریم‌ها و تهدیدها باز هم قد علم کرده و شکوفا شده ایم.

وی افزود: قوچان و فاروج لبریزی از جذابیت و دارایی است، امروز ما از مسئولان جز حمایت عملی چیزی نمی‌خواهیم، رهبر انقلاب فرمودند مردم قوچان مردم خوب، مومن و با صفا هستند؛ ضمن تقدیر و تشکر از اعتمادی که مردمان حوزه انتخابیه ام به اینجانب کردند، آمده‌ایم تا از وحدت بگوییم آمده ایم تا ظرفیت‌های فراوان حوزه انتخابیه را برای دنیا آشکار سازیم.

آذری تصریح کرد: قوچان و فاروج سرزمینی که منابع غنی آب، خاک حاصلخیز، دشتهای وسیع، ذخایر معدنی، دروازه خراسان رضوی، باب الرضا و  ظرفیت‌های فراوان در حوزه گردشگری، مهد موسیقی مقامی کشور، مردمانی با همت بلند و پهلوان، خالقان کشتی باچوخه است، قوچان و باروج داری استعدادهای بالقوه فراوانی در بخش‌های مختلف هستند که در صورت برنامه ریزی شاهد تحول چشم گیری در آن خواهیم بود.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز مسئولان قوچان و فاروج باید با وحدت تفکر، مدیریت جهادی، کار مضاعف به دور از سیاسی کاری عقب ماندگی‌ها را جبران کنند و برای ساخت آینده ای بهتر از ظرفیت نخبگان استفاده کنند.

وی افزود: اجازه ندهید پروژه نا امید سازی برای شما تعریف شود، اینجا ایران، قدرت اول نظامی منطقه، امن ترین آسمان منطقه به یاری پدافند هوایی خاتم الانبیا است، جوانان غیور ایران، اولین‌ها، بهترین‌ها، ایرانیان در همه عرصه‌های جهانی درخشیدند و فقط یک ایرانی می‌تواند سردار دلها شود، ای ایران! همیشه سربلند و پاینده باشی.

منبع: خانه ملت

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر