کد خبر: 101539
A

نماینده بندرعباس: عدم شفافیت آسیب‌های فراوانی دارد/ نیکزاد: طرح شفافیت آرا در دستور کار مجلس است

نایب رئیس مجلس گفت: طبق ماده 130 آیین نامه داخلی مجلس، بیش از 50 امضا برای رسیدگی به طرح شفافیت آرای نمایندگان جمع آوری شده است که ان شالله مجدداً مطرح خواهد شد.

نماینده بندرعباس: عدم شفافیت آسیب‌های فراوانی دارد/ نیکزاد: طرح شفافیت آرا در دستور کار مجلس است

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 19 بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه اظهار داشت: طرح شفافیت با اصلاح جمیع جهات مجدداً رأی گیری شود؛ مردم حق دارند شفافیت را از مسئولان کشور مطالبه کنند.

وی افزود: شفافیت علاوه بر مجلس در هیات دولت، مجمع تشخیص مصلحت نظام، قوه قضائیه و شورای نگهبان می تواند ضامن بقا و دوام جمهوری اسلامی ایران که حاصل خون هزاران شهید است، شود.

نماینده بندرعباس در مجلس با بیان اینکه عدم شفافیت، آسیب های فراوانی را متوجه کشور کرده است، تصریح کرد: قدرت نمایی برخی مسئولان و بی حرمتی به مردم ناشی از عدم شفافیت است.

وی اظهار داشت: مدیران پاکدست هیچ ابایی از شفافیت در کشور در هیچ سطوحی نخواند داشت، به همین دلیل مجلس انقلابی که خیلی از بدخواهان به دنبال آن هستند که مجلس به حاشیه برود، رسالت اصلی خود را ایفا کند؛ نمایندگان قطعاً با تدبیر و تعامل با یکدیگر می توانند کارهای بزرگی را در حل مقدم انجام دهند.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به مرادی گفت: طبق ماده 130 آیین نامه داخلی مجلس، بیش از 50 امضا برای رسیدگی به طرح شفافیت آرای نمایندگان جمع آوری شده است که ان شالله مجدداً مطرح خواهد شد.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر