کد خبر: 101576
A

عصبانیت ارگان جبهه پایداری از تیم رسانه ای رئیس مجلس/ ولع دیدار قالیباف با پوتین باعث بی احترامی به جمهوری اسلامی شد/ می خواستند قالیباف را فردی استثنایی معرفی کنند که فقط او لیاقت این نامه‌بری را داشته است!

سایت رجانیوز ارگان رسانه ای «جبهه پایداری» با انتشار مطلبی تحت عنوان "ذوق‌زدگی و دست‌پاچگی اطرافیان رئیس مجلس چگونه برای کشور هزینه تراشید؟" به ماجرای نپذیرفتن قالیباف به حضور توسط «ولادیمیر پوتین» واکنش نشان داد.

عصبانیت ارگان جبهه پایداری از تیم رسانه ای رئیس مجلس/ ولع دیدار قالیباف با پوتین باعث بی احترامی به جمهوری اسلامی شد/ می خواستند قالیباف را فردی استثنایی معرفی کنند که فقط او لیاقت این نامه‌بری را داشته است!

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت رجانیوز ارگان رسانه ای «جبهه پایداری» با اشاره به سفر محمدباقر قالیباف به مسکو و همچنین نپذیرفتن او به حضور توسط «ولادیمیر پوتین» با انتشار مطلبی با عنوان "ذوق‌زدگی و دست‌پاچگی اطرافیان رئیس مجلس چگونه برای کشور هزینه تراشید؟" نوشت:

مشاوران و نزدیکان قالیباف پیام رهبر انقلاب به پوتین را راهبردی، تاریخی و دوران‌ساز معرفی کرده‌ و شخص نامه‌بر را در هفته‌های اخیر به شدت تقدیس کرده‌اند.

روابط ایران و روسیه قبلا با همکاری گسترده در بحران سوریه وارد مراحل سرنوشت‌سازی شده است. تا جایی که پوتین بدون تشریفات و با سرعت خود را به خیابان فلسطین می‌رساند تا در حسینیه امام خمینی(ره) به حضور رهبر معظم انقلاب برسد.

اما حاشیه‌سازی‌های رسانه‌ای نزدیکان رئیس مجلس که در نهایت منجر به دیدار رئیس مجلس ایران و رئیس جمهور روسیه نشد باعث شد تا جریان‌های معاند و ضدانقلاب از این اتفاق حتی به عنوان بی احترامی به رهبرانقلاب و جمهوری اسلامی یاد کنند!

ولع نزدیکان محمدباقر قالیباف از دیدار احتمالی رئیس مجلس و پوتین نقش مهمی در شکل‌گیری این اتهام‌زنی‌ها داشته است. آنها با بزرگنمایی از این سفر سعی در کسب اعتبار سیاسی برای خود داشته و سعی دارند تا قالیباف را فردی استثنایی معرفی کرده که فقط او لیاقت این نامه‌بری را داشته است!

 

این مساله و هزینه سازی برای حیثیت جمهوری اسلامی ایران آن هم در ارتباط با کشورهایی که بیشترین اشتراک مواضع را در سال‌های اخیر با ایران داشته‌اند نشان از آن دارد که محمدباقرقالیباف باید تجدیدنظر جدی در اطرافیان و نیروهای رسانه ای خود داشته باشد.

 

گفتنی است محمدباقر قالیباف عصر امروز با همراهی حجت الاسلام ذوالنوری رئیس و ابوالفضل عمومی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی و سیدجواد ساداتی نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی رئیس مجلس را همراهی می کنند.

دفتر ولادیمیر پوتین روز گذشته اعلام کرد که رئیس جمهور روسیه هیچ برنامه ای برای پذیرفتن قالیباف به حضور ندارد.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر