کد خبر: 101594
A

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خواستار تشکیل یگان ویژه رسانه شد

نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در دیدار با بسیجیان و یگان های سایبری گفت: نیازمند تشکیل هسته مقاومت و گروه‌های جهادی و به تعبیری یگان ویژه در عرصه رسانه با فعالیت مستمر و آماده بکار هستیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خواستار تشکیل یگان ویژه رسانه شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه یکشنبه در نشست با برخی از فعالان رسانه سیستان و بلوچستان اظهارداشت: به لطف خداوند معجزه قرن اتفاق افتاد و انقلاب اسلامی با ۲ کلید واژه انقلاب و اسلام منجر به تشکیل نظام جمهوری اسلامی با ۲ کلید واژه جمهوریت و اسلامیت شد.

امام جمعه زاهدان افزود: سه گانه اسلام، انقلاب و مردم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و محور فعالیت‌ها هم مردم هستند، زیرا هم برای انقلاب و هم برای اسلام سینه سپر کرده و در میدان حضور داشته‌اند و طبیعی است مردمی که عامل ایجاد انقلاب بوده‌اند عامل بقای آن نیز خواهند بود.

رییس شورای فرهنگی عمومی سیستان و بلوچستان بیان کرد: اگر به دنبال تداوم این انقلاب هستیم باید بر انقلابی و اسلامی بودن مردم هم در عقل و هم در دل و احساس تاکید شود.

آیت الله محامی ادامه داد: اینکه مردم از حیث فکر و اندیشه و عقلانیت، اسلام را خوب درک کنند و به آن معتقد باشند کفایت نمی کند و دل هم باید گرایش داشته باشد تا انسان تمام هستی خود را به پای آرمان های خود بریزد همانند مجاهدان و رزمندگان اسلام که در اوج عقلانیت و عشق به انقلاب از تمام هستی خود گذشتند و انقلاب اسلامی با خون آنها همچنان پابرجاست.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: اگر بخواهیم عقل و دل مردم اسلامیت و انقلاب را همچنان طلب کند، باید اقدامات ویژه‌ای صورت گیرد که در این جهت نقش رسانه مهم و گسترده است.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی عملیات‌های گسترده‌ای علیه انقلاب اسلامی انجام داده و از ابزار رسانه به بهترین شکل استفاده کرده است.

آیت الله محامی تصریح کرد: در شرایط کنونی جبهه انقلاب گسترده شده و جبهه مقاومت در منطقه شکل گرفته و رشد روز افزون پیدا کرده که در این شرایط رسانه و فضای مجازی نقش عمده‌ای دارند و باید درست از آنها استفاده شود.

وی ادامه داد: ما در جبهه انقلاب اسلامی و مقاومت باید تلاش کنیم با فرماندهی رهبر معظم انقلاب و مسیر تعیین شده از سوی ایشان راه را دنبال و از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: نیازمند تشکیل جبهه متحد در حوزه رسانه هستیم و باید برای تبیین و دفاع از مبانی اسلامی و انقلابی تلاش کنیم.

آیت‌الله محامی با اشاره به رخوت رسانه‌ها در سیستان‌وبلوچستان، افزود: البته این به معنای عدم تلاش نیست بلکه اقدامات خوبی انجام شده و تلاش‌های زیادی صورت گرفته اما این تلاش‌ها و اقدامات متناسب با نیاز استان نیست و توان ما بیشتر از آن چیزیست که فعلا در حال انجام است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان ادامه داد: دشمن به دنبال شبهه‌پراکنی و ایجاد انحراف است و ما باید در برابر این دشمن، جبهه‌ای متحد تشکیل داده و از مبانی دینی و انقلاب دفاع کنیم.

امام جمعه زاهدان خاطر نشان کرد: تحرکات دشمن در آن سوی مرز، تنوع قومی و قبیله‌ای و ضعف‌های فرهنگی از جمله عوامل ایجاد حساسیت‌ها در سیستان‌وبلوچستان است.

آیت الله محامی گفت: نیازمند تشکیل هسته مقاومت و گروه‌های جهادی و به تعبیری یگان ویژه در عرصه رسانه با فعالیت مستمر و آماده به کار در موقعیت‌های مختلف استان هستیم.

وی تصریح کرد: در این راستا باید برای استفاده بهینه از توان موجود و سایر دستگاه‌ها برنامه‌ریزی شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر