کد خبر: 101654
A

انتقاد خبرگزاری فارس از آذری جهرمی در دفاع از قالیباف/ وزیر جوان مثل سلبریتی ها برای جلب توجه درباره هر موضوعی اظهارنظر می‎کند!

خبرگزاری نزدیک به سپاه از انتقاد و کنایه روز گذشته وزیر جوان به محمدباقر قالیباف عصبانی شد و با انتشار مطلبی در تلگرامش نوشت: صحبت در خصوص روابط بین‌المللی ایران در حوزه وظایف وزیر ارتباطات نیست.

انتقاد خبرگزاری فارس از آذری جهرمی در دفاع از قالیباف/ وزیر جوان مثل سلبریتی ها برای جلب توجه  درباره هر موضوعی اظهارنظر می‎کند!

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری فارس با اشاره به اظهارات روز گذشته محمدجواد آذری جهرمی و کنایه این وزیر جوان به سفر اخیر محمدباقر قالیباف نوشت: همین ۲ هفته پیش بود که آذری جهرمی بعد از احضار شدن به قوه قضاییه، یک دوقطبی حول فیلترینگ راه انداخت؛ ماجرایی که در انتها مشخص شد که دستگاه قضا حکمی برای فیلتر اینستاگرام صادر نکرده است.

حالا او به سراغ موضوعی خارج از حیطه وظایفش رفته و همزمان با تحویل پیام رهبر انقلاب به پوتین گفته: «امام (ره) تأکید کرد که نگاه نه باید به کاخ‎ سفید و نه به کاخ‎ کرملین باشد». صحبت در خصوص روابط بین‌المللی ایران در حوزه وظایف وزیر ارتباطات نیست و جهرمی مشابه سلبریتی‎ها برای جلب توجه درباره هر موضوعی اظهارنظر می‎کند.

اما از همه این‌ها مهمتر اینکه وزیر ارتباطات در خصوص ضعف جدی در حوزه حکمرانی مجازی و وابستگی به پلتفرم‌های آمریکایی هیچ اظهارنظری ندارد و این موضوع برای او دغدغه به حساب نمی‌آید.

این خبرگزاری نزدیک به محمدباقر قالیباف در ادامه نوشت: وزیر ارتباطات هنوز در قبال مذاکراتش با مدیر تلگرام و هزینه‌های اینترنت بین‌الملل که هنگام استقرار سی‌دی‌اِن‌های تلگرام در ایران از جیب مردم کم شده و کوتاهی‌ در قبال پیامرسان بومی پاسخی نداده اما مدام برای به حاشیه بردن این ناکارآمدی، یک دوقطبی برای بازی‌های انتخاباتی می‌سازد. 

 

 

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر