کد خبر: 101666
A

نماینده مجلس: اگر روحانی به روسیه سفر کرد با پوتین دیدار کند/ این غرب‌زده‌ها هستند که می‌خواهند ایران را به اروپا و آمریکا نزدیک کنند

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: ما در روابطمان با کشورها اهداف راهبردی کشور خود را مدنظر داریم نه خواسته‌های غربی‌ها و غرب‌زده‌ها را.

نماینده مجلس: اگر روحانی به روسیه سفر کرد با پوتین دیدار کند/ این غرب‌زده‌ها هستند که می‌خواهند ایران را به اروپا و آمریکا نزدیک کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضاسازی‌های ضد انقلاب علیه سفر رئیس مجلس کشورمان به روسیه گفت: این سفر به دعوت همتای روسیه آقای قالیباف انجام شده و یک سفر کاملا پارلمانی است.

وی با اشاره به فضاسازی‌های ضدانقلاب در مورد عدم دیدار پوتین با رئیس مجلس ایران در جریان سفر به روسیه افزود: در این سفر رئیس مجلس ما با همتای روسی خود دیدار می‌کند و اگر رئیس جمهور ما به روسیه سفر کند با رئیس جمهور این کشور دیدار خواهد داشت.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: غربی‌ها و غرب‌زده‌ها می‌خواهند ایران را به اروپا و آمریکا نزدیک کنند و منافع خود را در این گونه ارتباطات کشورمان در سطح بین المللی در معرض خطر می‌بینند.

نوروزی خاطرنشان کرد: ما در ارتباطاتمان با کشورها اهداف راهبردی و استراتژیک کشور و نظام را مدنظر قرار می‌دهیم و نه خواسته‌ها و برنامه‌ها و جریانات ضد انقلاب را.

وی افزود: علاوه بر تقدیم نامه رهبر معظم انقلاب به جمهوری فدرال روسیه این سفر از جهات مختلف نیز حائز اهمیت است و اهداف راهبردی کشور و نظام در روابط با روسیه مدنظر خواهد بود.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر